City Life (Hyves)

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik doe ook mee alleen heb meer buren/vrienden nodig. Mijn hyves is: Annette Profiel - hyves.nl wie o wie kan mij helpen? :d ben nog maar net begonnen trouwens... valt mij wel vaak op dat er weer een serverstoring is... klopt dit?

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    oke thanks. Vind het wel wazig dat je daar zo lang op moet wachten... Ik las dat jij al veel verder bent dan ik....

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zit nu lvl 34 volgens mij. heb al aardig wat bij zitten bouwen met nieuwe stukken grond ja :) heb nu 11 grondvergunningen nodig dus volgens mij al 11x grond erbij gekocht haha.

annette: ja dat spel spoort niet helemaal af en toe. hij slaat ook niet alles op. soms ben je wat geld kwijt en soms heb je wat bomen zitten kappen en als je weer terug komt in je spel keer erna, dan staan ze er waarschijnlijk gewoon weer :p ik ben al ruim 500.000 coins kwijt als het niet meer is, en 3 stukken grond (terwaarde van 20.000 per stuk)

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    had je volgens mij toegevoed Roozjuh.
    Kan je van alles sturen.

Ik zelf hb mijn mannetje zijn hyves ff overgenomen. stuur mezelf regelmatig iets hahahaha. Ook bedrijven daar staan.. Mischien ook een idee voor sommige van jullie..

Kus lis

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen aanvraag gezien(nog) Ik gebruik account van mn zoontje om mezelf dingen te sturen hahaha. mn man heeft wel een hyves maar al een jaar niet meer op geweest volgens mij

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik gebruik ook het account van mijn vriend máárrr... nu is hij zelf verslaafd!

En inderdaad... spel spoort soms niet. Ben al 2 meloenensap kwijt, 8 pakjes geld en 2 werknemers (gekocht van 2 pakjes geld) en soms moet ik een gebouw opnieuw afbouwen :x

Maar het blijft verslavend! Haha! Schaam me er ook voor... durf de meeste vrienden niet uit te nodigen whaha!

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik weet niet wat ik kwijt ben geweest. Maar wel dat ik verschillende taken weer helemaal over nieuw moest doen... Grrr Was net klaar.
    Heb trouwens wel is een bericht gehad dat de server het niet geod deed en kreeg toen iets. Ben vergeten wat? Dat coins.. Hmm niet zeker...

8. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Jullie mogen me ook toevoegen, stuur maar een pbtje.:D

Ben in Level 46 nu maar weinig vrienden spelen het, dus krijg weinig cadeautjes:D

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    heb even hulp nodig! ben net begonnen maar kom niks verder. Ik moet nog een huis neerzetten nl en maar dit kan niet omdat ik te weinig openbare gebouwen heb, en ook deze kan ik niet neerzetten omdat ik nog maar alleen postkantoor heb zonder personeel... Ik snap er niks meer van. Kan iemand mij even helpen? en ik moet een schommel hebben... wie wil mij 1 cadeau doen? ;)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik zal je straks een schommel geven (die kan je ook vragen aan buurtjes via het spel) je postkantoor heeft personeel nodig en daarvoor moet je ook je buren inschakelen. Die krijgen dan uitnodiging of ze op je kantoor willen werken (stuur mij maar uitnodiging, ik ben een harde werker ;)) roozjuh32.hyves.nl

11. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    oh voel eme echt een leek, maar hoe buw ik mijn bedrijfketen uit? moet 2 vestigingen hebben??

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    en hoe krijg ik een watermeloen standbeeld? ik zoek me te pletter... ding is nergens te vinden ;)

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    eerst watermeloenen planten. En als je genoeg hebt krijg je die cadeau. Ik heb hem. Je moet watermeloenen wel kopen :p
    en als je die hebt staat hij in je inventaris.

Kus lizzie

14. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    ja dan mag je behoorlijk wat cash hebben..en hoe kom je daaraan? behalve het te kopen;)

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Je kunt het winnen als je dat spelletje in het begin doet. :p
    en mijn mannetje had er voor 20 euri bij mij opgezet.. vraag niet waarom :p Maar ik heb het beeld staan. Zo geweldig is het niet hoor... hahaha

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    alle hyvesprofielen die hier stonden heb ik toegevoegd.

voor mijn hyves stuur me ff pb

17. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    welk spelletje in het begin? :( :) ik kom nooit aan zoveel cash om watermeloenen te planten :( ;)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb engeltje nu als laatste nieuwe buur erbij. Ik stop nu met nieuwe buurtjes want ben gewoon 1.5uur bezig om alle buren langs te gaan en dan krijg ik kramp in mn hand :p

Ik heb dus buren-stop!

19. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    idd welk spelletje?

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    nou ja spelletje, dat met de drie dagen... Je moet geluk hebben enzo. Maar dit is voor hyves een manier om geld te verdienen. ( Denk ik) Ikzelf zou er nooit geld opzetten. Al heeft het mij wel heel goed geholpen :p

Deel Deze Pagina