mag ook wel bij mij. ik ben wendy. (weet niet of we al bij elkaar in de hyves staan trouwens) anders stuur je me maar ff pbtje
haha ja. populaire naam. toevallig ook uit 1984? ik heb nog bouwvergunningen, lint en marmer nodig voor mn basisschool. wie helpt me?
wie kan me ff helpen? ik heb een doel: Bouw een Hoofdkantoor. waar kan ik die weghalen? kan het nergens vinden nergens en is er nog iemand die bij mij aan de slag wil in het postkantoor? (uiteraard tegen goed loon haha )
ik ook grondvergunning! nog 12 stuks nodig pff lijkt geen einde aan te komen. sandra: jou had ik al gestuurd vandaag
annet: ik heb volgens mij al een baan bij jou zo niet, kom maar op! en je kantoor staat in je opslag dinges (naam ff kwijt)
ja moet in het invetaris staan, maar daar staat die niet in en hoe krijg ik het er dan uit? klik maar raak op dingen maar krijg het er niet uit...
City Life Hyve - hyves.nl hier is een hyves over citylife. kun je ook alle vragen stellen wat je maar wilt. xx
heb net 14x Grondvergunning bij elkaar gekregen (Dankjullie meiden!!) maar voor volgend stukje grond heb ik 16 nodig! Dussss sturen maar weer aub ik wil niks anders dan alleen maar Grondvergunning komende week haha
He roozjuh, heb je je draaimolen bij elkaar, of moet je nog wat hebben. Ik wil graag alleen maar grondvergunningen!!!!! Moet er nog 14. En even een vraagje, ik moet 10 deelberichten versturen, maar weet echt niet wat dat is, of waar ik het kan vinden. Weten jullie dat?
Ik zat net te lezen bij de faq van City life en daar word gesproken over het delen van je berichten zie hieronder wat er gezegt word "DEEL BERICHTEN" Volgens mij zijn deel berichten, als je iets gedaan hebt, bevoorbeeld je buren geholpen, komt er te staan, DELEN of ANNULEREN, de meeste klikken dan op annuleren, maar nu moeten we delen, zodat het op je homepage komt te staan.