City Life (Hyves)

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    update is nog niet van start. maybe einde van de dag nog maar keer proberen dus :) maar da schijnt idd te zijn wat ze bedoelen met deelberichten

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

hier nog een city verslaafde voeg me maar toe als je wilt en idd die verguningen ga dan maar weer munten oosten haha bij me buren.

wie mijn hyves wil voeg me dan maar toe. even via pb goed;) weet niet hoe je een link maakt naar mijn hyves.:)

3. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    zo ik ben ook weer levend en thuis, kan de komende dagen ook weer citylifen:D

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nodig voor mijn Middelbare school:
    5x bouwvergunning
    6x marmer
    6x lint
    3x stadswapen
    6x goud

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vlavlip, jij was op vakantie toch? :p hoe was t?:D

6. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    @roosjuh nee was vooral in werkland:( heb nu vakantie, woensdag gaan we weg:D

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    dames! Ik kan ook nog wel wat citylife vriendjes gebruiken... en heul veul grondvergunningen ;)

8. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    hmmz wazig met die deelberichten, heb er echt wel aantal verstuurd, maar staat nog steeds nul:(

ik heb bbouwvergunning en marmer nodig..:)

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Hier ook met die deelberichten, al veel verstuurd maar blijft op nul staan, net zoals mijn vrachten met de boot.
    Raar hoor.

Hier ook grondvergunningen nodig.

En snap ook heel het circus gebeuren niet echt.
    Wat houden de tickets in, en wat gebeurd er als je alle objecten 5x gespaard heb.
    Ook heb ik een doel: bezit een Lv2 circus basiskamp, maar wat moet ik dan doen?

En kun je maar een aantal cadeau's vragen en sturen?

genoeg vragen weer.
    groetjes sandra

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier nog een paar grondvergunningen nodig om uit te breiden.

groetjes sandra

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik ben vandaag ook maar eens begonnen..

Heb nu een opdracht om een stadhuis te bouwen.. Heb ik gedaan, is ook afgebouwd, maar hoe krijg ik een gemeenteraad bij elkaar?

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Bij je vrienden een verzoek indienen. door te klikken op het stadhuis en dan je vrienden uitnodigen.
    Als je niet veel vrienden hebt op city life mijn hyves is: Annette Profiel - hyves.nl en er zijn wel meer in dit forum die je kan en mag toevoegen, kunnen we elkaar helpen :d

Ik moet nog steeds mijn meloenstandbeeld hebben :( krijg die rotmeloenen maar niet compleet haha. Wie heeft er van jullie een circustent? ik heb er 1 maar je moet wel veel voor die tent doen hoor...

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb je een uitnodiging gestuurd..
    Heb wel veel vrienden maar weinig die dit spel ook spelen.. volgens mij heb ik nu uitnodigingen gestuurd voor het stadhuis en het postkantoor

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik zal even kijken! er zijn hier wel meer die je kan toevoegen op hyves, dan heb je meer vrienden voor citylife :d

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik heb de uitnodigingen van stadshuis en postkantoor nog niet binnen... heb je het goed gedaan? ;)

16. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Wie weet dit?

Ik moet 10 uitgaande berichten oid versturen?? Geen idee hoe dat moet.

En een opdracht luid als volgt: paleis een restaurant.
    Wat is dat nou weer?

17. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

welke levels zijn jullie eigelijk?:D

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

level 28

en snap er ook de ballen niet van met dat circus hij is nu wel af maar verder???

dat met die burgermeester snap het ook nog steeds niet en ik krijg te wijnig energie en ikheb bergen vrienden maar ga ze allemaal af en dan krijg ik maar 150 munten en dan de aanklikmunten en geen energie balen:)

wie dit leest ik kan altijd nog vrienden gebruiken alleen je kunt helaas maar een aantal beperkte cadeau.s sturen wel jammer.

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik snap dat met de burgemeester gebeuren ook niet. beetje raar die 10 berichten.

Ik moet nu ook nog een restaurant bouwen.. welk restaurant is dat dan?????? De Italiaanse? wat die heb ik al....
    Raar.

Circus doe ik niet aan mee. Ik verstuur wel de tickets die ik nog heb maar dan houd ik er ook mee op. Dat soort dingen zijn voor hyves dingen om geld te verdienen. Je moet namelijk betalen voor de popcornstand........

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    nee ik zit ook met dat burgemeester gebeuren nu... 10 berichten versturen ofzo? ik weet het ook niet...

Deel Deze Pagina