Hoi meiden, Ik heb hier ooit 1 berichtje geplaatst lang geleden. Paleis een restaurant is een wegrestaurant plaatsen. Die 10 deelberichten van de burgemeester is een soort bug in het spel. Ze zijn dat aan het oplossen stond op de citylife hyves. Ik ben bij level 52. Je mag me toevoegen: citylief.hyves.nl
Hoi dames, Ik heb nog 3 grondvergunningen nodig, en dan kan ik weer uitbouwen, wie wil ze me sturen? groetjes sandra
Sandra. Ben ik bevriend met je? Roeltje. Je moet meer gemeenschapsgebouwen bouwen, zoals gemeentehuis, bank, politiebureau.
Dan is volgens mij de enige optie gewoon even wachten tot je een ander gemeenschapsgebouw krijgt bij een hoger level of dezelfde neerzetten. Op zich is het geloof ik niet erg dat ze zich een tijdje ellendig voelen hoor
Je kunt ook gewoon een huis weg halen en ze zijn weer helemaal happy Dit spel heeft wel vaak iets. Dan weer geld weg. Of huizen die weg zijn of stukken grond.. Nu weer die Bug... hmmm toen blijft het een leuk spelletje kan ik bij iemand een bedrijf bouwen?? Moet nog er nog 1tje.
ben toevallig net een level hoger gegaan en kan nu een nieuw gebouw neerzetten.. Alleen nog wachten tot alle uitgenodigde vrienden in mijn gebouwen willen werken Nu heb ik er nog niks aan
zorgen dat je bevolking niet te snel groeit. dit had ik ook. Nu heb ik wat gemeensschapsgebouwen neer gezet en minder bewoners dan dat ik kan hebben en ze zijn allemaal blij
krijg steeds een melding dat er een kat gevonden is die verzorging nodig heeft.. Begrijp via de hyves dat het klopt dat je de kat niet kan vinden? annetske zal eens kijken wat er gebeurd als ik een huisje wegdoe..
Ja bij mij is er ruimte! je bent welkom met je gebouw :d ik ben annette in het spel. als je vrienden met mij bent op hyves annetteretteketette.hyves.nl
liedjepiedje, weet ik niet, maar je mag me toevoegen: Jarno en sandra Profiel - hyves.nl Hier ook een harde werker hoor dus wil wel in jullie bedrijven werken. lizzie bij mij mag je wel een bedrijf neerzetten. Spreek me ff aan op chat, dan zet ik als je erop bent een ontwikkelingsgebied neer. Hier WEER grondvergunningen nodig. groetjes sandra
Thanks... Zal is kijken of ik je al heb.. kon na een tijdje het niet meer bijhouden Heb ff snel gekeken en ik voeg je toe!!!