Leuk citylife, mag ik er nog bij? heb ook nog buren nodig. Ik speelde dit al op facebook en ook nog op de iPad (hoezo verslaafd ) Dit is mijn profiel Christie Profiel - hyves.nl
Ik heb nog ruimte voor een bedrijf! dus als er iemand bouwen wil dan kan dat bij mij staat al geruime tijd in de aanbieding nl. Die circustent is ook feest elke dag wordt die groter en groter... kom ruimte te kort inm
hey mensen heb een andere hyves voor mijn spelletjes Annette Profiel - hyves.nl ik hou mijn andere hyves ook en citylife daarop maar ik denk dat ik verder ga spelen met deze hyves. beetje meer overzichtelijk nl dus voeg me maar toe
Bij mij mogen er ook nog buurtjes bij hoor voor degene die geintreseerd zijn Joyka Profiel - hyves.nl
wie weet wat er bedoeld wordt met gemeenschapstuinen? ik moet er 4 aanleggen, maar heb geen idee waar ze onder staan.
al iemand het vliegveld open? Ben zo benieuwd wat je er mee kan... Zal wel met goederen te maken hebben of zo!! Heb er ook altijd te weinig....
Hoi dames, sommige zullen het wel via hyves gelezen hebben, want heb van een aantal ook een berichtje gehad. Vorige week woensdag is mijn broer omgekomen bij een moterongeluk. Ik kan het nog steeds niet bevatten........... City life heeft dus een tijd stil gelegen, gisteren weer wat gespeeld, en wil dus even laten weten dat ik er weer ben. Nog steeds wil ik graag grondvergunningen. gr. sandra
jeetje!!!!! Dat heb ik dan even gemist op hyves Gecondoleerd! phoe nou laat die spelletjes idd dan maar even links liggen hoor.
oja en ik krijg continu de melding dat de verbinding niet helemaal goed is of dat de spel aan het opslaan is en dan hangt alles en moet ik t spel opnieuw laden. en na 5min gebeurd het weer. kortom, ik kan niks versturen, ontvangen, veranderen of wat dan ook.