@NatasjaM... je hebt een hyves berichtje Jeetje Sandra... wat vreselijk! Heel veel sterkte voor jullie en familie en vrienden... Vraagje.. ik heb soms het vermoeden dat ik cadeaus ontvang maar er geen bericht van ontvang? Kan dat kloppen?? Ik heb trouwens weer héél veel bouwvergunningen nodig (voor de gene die ook mijn buurtjes zijn)
Cyn: kan heel goed. Als jij bij buren om kado vraagt en zij drukken op accepteren dan krijg jij dat kado die je vroeg, zonder er bericht van te krijgen Ik heb nog 16x grondvergunning nodig (moet er nu 22 pfff)
Ahaaa! En ik maar denken "waarom krijg ik niets terug als ik iets stuur haha!" Ik zal eens kijken of ik je vandaag al iets heb gestuurd. Anders morgenvroeg!
Dankje! Ik stuur morgen weer het spel heeft bij mij kuren vandaag. Kan niks doen want na 2min hangt het spel met melding dat er iets mis is met de verbinding en sluit dan af
Ik duik mn warme nestje in! Truste dames! En morgen verwacht ik 18 grondvergunningen te krijgen whahah!
Hier nog een. Echt balen. Is het vandaag elke twee min of wat dan ook weer opnieuw op starten krijg er een kindje van haha:x O ja ik heb ook grondverguningen nodig heel veel z.n 30 stuks
Sandra. Ik las het inderdaad op hyves maar vond het raar om te reageren omdat ik je totaal niet ken. Maar ik wens je heel veel sterkte in dit ontzettende verlies.
hmmmm oke, die had ik de vorige x ook al. Zal het morgen eens proberen, word er nu steeds afgegooid en de helft van mijn oogst is al verrot. Misschien kunnen jullie ze tot leven wekken? Bobbie,marianne, esther en melissa, level 56
hoe krijg je het voor elkaar, dat je de supermarkt kunt kopen? heb geld genoeg, maar bepaalde taken niet voltooid?
Ga je er zo een sturen roozjuh. Ik ben ook nog op zoek naar iemand waar ik een bedrijf mag neer zetten..... groetjes sandra
Goud? kado's die je krijgt bedoel je? die kan je voor een gebouw gebruiken. Als je bijv. een postkantoor neer zet dat je dan bepaalde dingen moet verzamelen (waaronder goud dus) Bij mn volgend stukje land dat ik wil kopen moet ik 26grondvergunningen hebben en 52cash. Kolere hoe ga ik dat voor elkaar krijgen. Belachelijk dat je steeds meer en meer moet verzamelen ervoor.