Hoi hoi Wij willen dit jaar voor het eerst naar een camping met daar een stacaravan oid Onze kids zijn 2 en 4. Aangezien het onze eerste keer is en we altijd luxe hotels zijn gewend willen we wel graag een luxe camping. En een verblijf met drie slaapkamers. Graag ook dus een kindvriendelijke camping waar ze genoeg hebben voor de kids, speeltuin zwembad etc En graag ruim opgezet zodat het nog enigszins meevalt met de drukte van het hoogseizoen waar mogelijk Hebben jullie tips qua namen van campings?avast dank! Het moet zowieso in Frankrijk, en ook nog met een leuke omgeving... Hopelijk heb ik niet teveel eisen hahahha
Wij zijn ook echt hotel mensen (liefst all in) en zjjn vorig jaar voor het eerst naar de camping gegaan. Na lang speuren hebben wij gekozen voor camping le grand dague. En dan voor de stacaravans die worden aangeboden door Roan. Deze carvans zijn luxer en ruimer opgezet dan die van vacansolei. Verder hebben ze Nederlandse tv wat ook wel eens handig is voor een dag met slecht weer. Wat ons verder aansprak is dat er voornamelijk Nederlanders zijn dus de kinderen kunnen zich gewoon verstaanbaar maken en hebben binnen no time vriendjes gemaakt. Camping is erg leuk en super kind vriendelijk. De omgeving is prachtig genoeg te bekijken in de buurt, Sarlat, verschillende grotten, dagje Bordeaux, kastelen bezichtigen. En wat ook handig is, is dat er verschillende grote supermarkten waaronder een lidl in de buurt zijn.
Wij zijn bij le grand dague geweest en het zwembad is super, animatie is super en het speelding met voetbalveldje is super, maar de plekken .... Echt veel te klein, we konden niet eens voor de tent zetten ( bungelo tent) en de stacaravan van vacan soleil moet je echt niet willen die zitten echt hutje mutje als in hooguit 1,5 meter van elkaar af Verder vonden wij het een groot nadeel dat het op een berg lag want nu konden ze kinderen niet lekker buiten voetballen, mijn oudste was gevallen en had een steentje vast zitten zijn knie, de kleine steentjes schoven steeds de sandalen in In de omgeving wel mooie dingen te zien. Toch zullen wij nooit meer voor deze camping kiezen Wij vonden Le ferme du latrois wel een mooie fijne camping, vooral Nederlands klein zwembad maar wel leuk fijne omgeving mooie tenten heerlijke leuke vakantie gehad Le pin parasol is ook mooi, leuk zwembad camping niet heeeeel groot mooie tenten leuke omgeving mooi groot meer erachter met geweldig uitzicht animatie is heel leuk veel Frans maar ze konden ook Belgisch
Je hebt zo vreselijk veel campings die super voor kinderen zijn!! Ik denk dat momenteel Serignan Plage een enorm populaire is. Heel veel voor kinderen en aan het strand. (Zuid Frankrijk) maar voor aankomende zomer denk ik niet dat ze nog plek hebben. Kijk ook eens naar de andere Yeloh Village campings, volgens mij zit er geen slechte tussen... Wij gaan dit jaar naar de Ardeche, ook zo'n kindercamping, ook massaal, zwembaden, glijbanen, kinderanimatie, kinderdisco, shows etc... Dit zijn wel mega-campings! Het is maar wat je wilt. Hierna gaan wij door naar oa Oostenrijk, naar een kindercamping met 26 plaatsen, volledig gericht op kinderen tot een jaar of 10. Op een berg, met dieren en kinderspeelgoed en 's avonds een kampvuur met marshmellows. Twee uitersten! Ga eerst bij jezelf na wat jullie willen. Drukte of rust, veel entertainment of zelf dingetjes doen en ondernemen. De serignan plage's (etc) zijn niet mijn eerste keus, maar geweldig voor kinderen. En 2 en 4 hebben dat massale nog niet nodig. Een veldje, een bal en een zwembadje is al genoeg Stacaravans met 3 kamers zijn er niet veel, misschien ook eens zoeken op Glampings. Glamping is een mix van camping en glamour
les Peneyrals in de Dordogne! La cote de Nacre in Normandie Les Allicourts in het Loire gebied (midden frankrijk)
Le mediterrannee plage in vias plage is een echte aanrader! Le calypso in toreilles plage is ook erg leuk Beide campings in Zuid frankrijk
Wij gaan naar camping la Rive schuin onder Bordeaux. Ligt aan een groot meer met zandstrand maar heeft ook een gaaf kinderzwembad met allerlei glijbanen. We hebben voor deze camping gekozen omdat we via eurocamp een vrij nieuwe grote 3 kamer stacaravan konden boeken met luxe dingetjes zoals een vaatwasser en oven. Succes met kiezen er zijn gelukkig een hoop leuke campings!
wij gaan dit jaar naar la sirene, het ziet er erg mooi uit maar heb nog geen ervarings verhalen. la grand dague vorig jaar geweest, erg mooi maar heel druk in het hoog seizoen, daar moet je zelf van houden. en het ligt inderdaad op een berg, je kan niet zo even een dorpje in wandelen, je moet overal met de auto naar toe.
Wij gaan zelf dit jaar naar la Chapelle in argeles sur mer, en de 2eweek naar glamping place de la famille in de Dordogne bekend van ik vertrek
Wij zijn 2x op deze top camping geweest Camping Le Grand Dague in de Dordogne - Iris Parc En dit jaar hebben ze er een nieuw zwembad bij.
Le paradis. Erg mooie camping met prachtige begroeing en veel te doen inde omgeving. Veel te doen voor kinderen en de plekken met stacaravan zijn ruim.
Ferien am Naturcamping Bauernhof im Lungau - Peterbauernhof | Camping bei Freunden De site stelt niet veel voor, op zoover krijgen ze een 9. Lijkt me echt geweldig!