Hallo. Ik heb hier nog kaartjes liggen van De Efteling die tot 1 Sept geldig zijn. Nu kunnen wij alleen maar as zondag of volgende week zaterdag. Voor zondag geven ze niet zulk best weer af en we denken er dan ook over om dan maar volgende week zaterdag te gaan. Nu bedacht ik me dat het dan de laatste zaterdag is dat het park om 00.00 uur sluit. Zal het dan niet heel druk zijn? Of is dat op zondag ook zo. Ik snap dat er wachtrijen zullen zijn maar om nu 1,5 uur in de rij te gaan staan met 2 kids zie ik eerlijk gezegd ook niet zitten. Wat zullen jullie doen in ons geval?
Absoluut zondag! Het weer zal echt wel meevallen en zaterdag kun je over de koppen lopen. Laatste keer dat wij er waren voorspelden ze de hele dag regen, dus allemaal een regenpak, ging prima! Rond het middaguur brak de zon door en werd het heerlijk. Enne.. How slechter de weersvoorspelling hoe rustiger Maar houd hoe dan ook rekening met lange wachtrijen! Geen 1,5 uur denk ik, maar 45-60 minuten bij de grote attracties wel.
zou ook niet op zaterdag gaan, is vreselijk druk. Hoorde dat er afgelopen zaterdag er 22.000 mensen zijn geweest. Zondag is een beter plan en het liefst als er slecht weer wordt voorspeld en dat het dan mee valt.
Het zeven pleinen festijn is t/m 31 augustus op zaterdag, ik zou dus op een zondag gaan. Tenzij je graag naar het zeven pleinen festijn wil . Is wel heel gezellig, maar voor de kinderen een beetje laat.
Toch besloten om as zondag te gaan. Ze geven wel buien af hier in het zuiden maar dan zoeken we wel iets binnen op.
Wij hebben een abonnement dus mijden de weekenden nu liever vooral de zaterdagen nu met de zomeravonden dat is nog twee weken. Dus zondag zal vast beter zijn.
Nou we zijn gister geweest en we konden het niet beter treffen. Was wel bewolkt en we hebben een regenbui en wat miezer gehad maar dat viel reuze mee bij wat ze afgegeven hadden. Bijna overal konden we zo door lopen. Bij de Bob moesten we een half uur wachten. Kwam mooi uit,de jongste deed net haar slaapje dus papa kon mooi even met de oudste erin. Op het eind van de dag was het ook wachten bij Droomvlucht. Daar konden we 's ochtends zo doorlopen maar nu was het ook zo'n 20 minuten wachten. Was dus zeker een aanrader om op zondag te gaan.