Ik ben op zoek naar een vakantiehuis, liefst op een park , in Nederland, met omheinde tuin. Mijn zoontje van bijna 3 is een echt wegloper, moet echt overal ogen hebben, en aangezien wij op vakantie ook een beetje willen relaxen, zoek ik dus een huisje met tuin waar hij niet weg kan.
roompot katjeskelder heeft stukken waar de huizen omheind zijn. niet per huis maar een paar huizen bij elkaar en dan een hek eromheen.
Landal orveltermarke (drenthe) , de kinderhuisjes zijn omheind en in de tuin staat een zandbak, loopauto en trampoline. Zeker een aanrader! Genoeg te doen op het park en in de omgeving.
http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie-vrije-tijd/556461-vakantiepark-afgesloten-tuinen.html Hier staan ook veel tips.
Bij centerparcs hebben ze volgens mij van die kinderhuisjes met een glijbaan in de tuin waar ook gelijk een hek omheen zit.. Ff zoeken.. Gevonden: dit is wat ik oa kon vinden Cottage Het Meerdal
Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije Landal Hellendoornse Berg heeft vrijstaande kinderbungalows met omheinde tuin met daarin een glijbaantje en trampoline.