Hallo dames, iemand die hier iets tegen weet? Elke keer als ik me vanonder was, ik gebruik een washandje met water, dan scheurt de huid op het diepste punt tussen mijn buitenste en binnenste schaamlip. Ik geloof dat het altijd rechts is. En ik die het niet eens hardhandig. Echt pijnlijk! Vroeger had ik het nooit, is iets van de wat latere tijd. Hoe lang weet ik eigenlijk niet. Heb wel het idee dat het steeds vaker gebeurd. Alvast bedankt.
Even een tijdje laten rusten. Met de douchekop schoon maken goed droog deppen en desnoods een klein laagje zinkzalf erop. Niet meer met een washandje er tussen. Het moet eerst goed geheeld zijn!
Ik gebruik sowieso nooit een washandje daar, veel te ruw! Ik spoel met de douchekop en 'was' met mijn handen.. Ik zou dus ook even alleen maar spoelen met lauw water! Sterkte!
Zou voorlopig geen washandjes meer gebruiken tot het volledig geheeld is. Ik gebruik altijd hydrofiele washandjes, die zijn stukken zachter.
ik heb dat met bepaalde soorten wc papier.. klinkt heel stom, maar krijg daar soort van papiersneetjes van..
Ik weet precies wat je bedoeld, ik heb daar ook een tijdje last van gehad. Heel vervelend! Ben er overigens nooit mee naar de dokter gegaan, ging vanzelf weer over. Bij mij kwam het trouwens niet door wassen met een washandje.
Geen ervaring mee, maar als je toch graag een washandje wilt gebruoken , kun je misschien zo'n hydrofiele nemen, die zijn niet ruw.