Cjpt in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cjpt, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    hi..zie dat jij ook in de mmm zit..

heel veel succes kracht en sterkte voor jullie!

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh bah, had natuurlijk stiekum weer gehoopt dat onze afspraak volgende week niet nodig zou zijn (hoezo zit je in je ontkenningsfase ;o) maar ik voel de RD al weer rommelen in mijn buik. Blegh, nou vanavond maar een uurtje sporten om me af te reageren, die loopband is niet veilig bij mij haha!

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo, vandaag in het ziekenhuis geweest. Uitslag van zaadonderzoek was inderdaad iets slechter dan de vorige keer.

Heb het niet exact onthouden maar iets van 14 milj zaadcellen met maar 24% beweeglijk en nog iets over slechte vorm enzo. Maarja, het maakt niet uit want we mogen verder!

Ik mag vanaf mijn volgende cyclus gaan spuiten en dan beginnen met IUI!

Uiteraard hopen we nog steeds dat het niet nodig zal zijn en gaat er deze maand flink gesmept worden ;o) Maar het is fijn te weten dat we als het nodig is vanaf december met IUI mogen beginnen.

X Cindy

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi, ik lees net pas je topic.
    Wat een voorgeschiedenis :(
    Wel ontzettend fijn dat jullie nog dit jaar mogen beginnen! Ik wens jullie heel veel succes meid.

liefs, waterlelie

5. Trees

Trees Niet meer actief

cindy ik lees net dat je volgende maand mag beginnen. Oh wat spannend en ik blijf je volgen! Je hoogst persoonlijke stalktrees ;)

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh Trees wat erg, ik zie dat het weer mis is bij je! Ik weet niet wat ik moet zeggen, sterkte!
    Heb je enig idee waarom het elke keer misgaat?

Enne, je mag me blijven stalken hoor!

7. Trees

Trees Niet meer actief

blijven we elkaar stalken. Net zolang dat we allebei een gezonde zwangerschap mogen hebben!

Het is hier weer even behoorlijk kl*te :( Ik moet dinsdag weer naar de gyn, maar deze kan eigenlijk ook niet zoveel meer voor ons doen. Doorgaan en hopen dat er ooit eentje mag blijven.

Maar dit is jouw topic en niet de mijne. Ik ga heel hard voor je duimen [-o<. Jouw berichtjes hebben me altijd zo geraakt. Zoveel verdriet en de wens is zo groot. Ik vind dat jullie tijd nu ook moet komen!

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou dit weekend een laatste wanhoopspoging haha. Ik ovuleer ergens in dit weekend en vanaf volgende maand word het IUI. Dus stiekum duimen we toch nog een beetje voor deze laatste poging. Zou wel erg leuk zijn, ik ben vandaag jarig en mijn vriend 1 dag voor mijn NOD. Zou wel een mooi cadeautje zijn voor ons allebei....

We gaan ons best maar weer doen haha

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik zal heel hard duimen voor een mooi verjaardagscadeautje voor jullie. Hopelijk helpt het.

Liefs Zora

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Nou het is maandag en donderdag is mijn NOD. Ik reken nergens op deze maand, we hebben maar 1x geklust afgelopen maand. Waren het echt even zat haha.

Maar goed, ik ga nu langzaam de spanningen wel voelen. Vind het zo'n grote stap om te beginnen met spuiten en IUI. Terwijl ik toch inmiddels wel gewend zou moeten zijn aan de hormonen van de MMM maar dit voelt anders. Nouja, als ik inderdaad donderdag ongesteld word dan zaterdag de 1e spuit zetten... tot die tijd proberen mijn dagen door te komen en gewoon te blijven ademen ;o)
    Merk dat ik soms mijn adem inhoud als ik erover nadenk, hoezo gespannen?!?!

Nou, tot laters!

X Cindy

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sterkte meis, lijkt me allemaal heel spannend inderdaad. Hoop voor je dat het spuiten niet meer nodig is meid, je weet maar nooit.

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Jemig wat een ochtend zeg! Ik heb donderdag pas mijn NOD maar sinds gisteravond voel ik me al zo verschrikkelijk opgefokt! Echt niet normaal, lijkt wel of de hormonen nu al door mijn lichaam gieren. En vanochtend ging het echt niet meer. Heb heel de autorit naar mijn werk zitten huilen. Mijn vriend kijk een beetje raar op maar liet me even lekker gaan.

Zit nu dus ook onopgemaakt op mijn werk, beter een kaal gezicht dan uitgesmeerde mascara haha.

Lekker begin van de dag, nouja laten we het erop houden dat het dan alleen beter kan worden.

Deel Deze Pagina