als ik verhalen van hier lees eet sophie heel goed, er zijn topics hier waar kinderen weken niets eten. sophie eet van iedere maaltijd wel iets. soms eet ze tuurlijk weleens minder of slecht, maar geef ik haar dan dag erna een potje groente, eet ze die helemaal op. vers vind ze ook wel lekker, maar niet zoveel als uit een potje. ze is dol op soep en vlees en pasta en ook wel agv. ze eet eigenlijk nooit zoetigheid, maar vind kaas en vleeswaren wel lekker. na 15 uur eet ze ook weinig meer, behalve doosje rozijntjes of soepstengel tot tuurlijk het avond eten. maar ik dwaal af, mijn vraag is tuurlijk: wie heeft er nog meer een potjeskind?
Hoi, Af en toe krijgt Emiel ook een potje. Ik doe het dan bv. als wij patat gaan eten. Hij krijgt eerst een potje en mag daarna patat en frikandel meeeten. Veel eet hij dan niet maar dat hoeft ook niet. Verder zijn we al een aardig eind op weg met meeeten met de pot. Heeft een tijdje geduurd maar nadat zijn amandelen zijn verwijderd gaat het goed. Hij eet altijd wel iets. Wel doen we een hapje groente/aardappels en dan een stukje vlees. Emiel weet nu dat dit zo werkt en doet zijn mond al open als het vlees op is. Hoe oud is Sophie? Emiel is nu ruim 2 jaar. Ik vind het absoluut niet erg zo af en toe een potje hoor. Er zitten toch genoeg voedingsstoffen in die ze nog nodig hebben. En als ze dit eten is het toch beter dan helemaal niets?
mijn dochtet vind potjes echt veel lekkerder! Maar ze krijgt ze eigenlijk haast nooit. Als ik hetzelfde kook en madam vind het niet net zo lekker, dan moet er toch iets aan dat potje toegevoegd zijn...
Mijn zoontje begint nu steeds meer met de pot mee te eten.Ik had het al een paar keer eeder geprobeerd, zonder succes, maar het gaat steeds beter. Hij eet nu 4 keer per week mee, de andere dagen een potje. In potjes zitten ook alle vitamines, dus ik vind het niet erg dat hij dat nog eet. Mijn zoontje begon op een gegeven moment meer van ons eten te proeven, terwijl hij een potje at en zat dan van mij mee te eten, mama erg blij natuurlijk.
Sharon at al heel vroeg mee met de pot, het maakt haar echt niet uit alhoewel gebakken aardappeltjes toch wel ERG favoriet zijn. Voor de rest eet ze eigenlijk alles mee met ons. Wat ze echt heeeeeel lekker vind is pasta. Als wij een pizza eten dan krijgt ze nog weleens een potje die ze dan ook echt helemaal leeg eet (want; pasta). Wat ze ook lekker vind zijn de potjes met stoofpotje. Ach, als zij het nou lekker vind, vind ik het geen probleem. Wel eet ze hier vaker met de pot mee als uit het potje. Denk dat ze gemiddeld 1 x per week een potje krijgt.
sophie is net 2 geworden, wij deden eerst ook altijd als wij patat aten dat zij eerst warm eten kreeg. nu gebeurt dat niet meer, zij eet gewoon patat en fricandel mee. dag erna of ervoor krijgt ze dan van mij een potje. gebakken aardappeltjes vind ze ook erg lekker. en pasta. vanavond aten we vlinderpasta, wilde ze de pasta met saus niet, maar alleen de droge pasta. nou ja, ook goed. morgen eten we pizza, krijgt ze eerst potje daarna stukje pizza.
Jahoor, zo doen wij het ook wel, patatjes eten wij niet zo heel erg vaak (is mama niet zo dol op, hahahaha en tja, die is de kok he ), maar als wij pizza eten en ze wilt een hapje mag dat natuurlijk .
ja hier ook vaak potjes. Erik eet best slecht dus dan zijn potjes een hele goede oplossing want die eet ie 7 van de 10 keer wel. Verse groentes eet ie echt niet! Wel vlees en aardappels en pasta gerechten ( pasta gerechten wel gepureerd anders lust ie het niet ) Dus hier om de dag wel een potje eten.
Mijn zoontje lust ze niet. Hij heeft ze soms gehad als we ergens anders waren, maar het werkte niet. Ik moet zeggen dat ik er ook niet zo happig op was, doordat ik een jongen kende die toen hij 10 was nog steeds alleen maar potjes lustte. Een echt potjeskind dus
Hier ook nog voornamelijk potjes of z'n bordje van olvarit , mevrouw blieft mijn eten 9 van de 10x niet. Nou eten wij ook vaak pas laat rond 19:30. Alleen bij oma eet ze met de pot mee en oma zegt dat ze goed eet dus ja. En als wij patat eten krijgt ze ook eerst een potje en daarna paar patatjes en een kippie ( kipnugget).
hier ook regelmatig een potje. Bijvoorbeeld als wij later willen eten. Of iets eten waarvan ikweet dat ze het toch niet lust. Ze is een super goeie eter gelukkig
hoi hoi.. ik heb een fruitpotjeskind! meneer wil de hele dag wel fruitpotjes eten zelfs als hij avondeten heeft gehad wil hij nog een potje en dan zelfs nog een toetje haha.. vers fruit.. eet hij jammer genoeg niet, alleen druiven groetjes anne-marie valentijn rens 28-03-2007
gister hadden we patat, heeft ze meegegeten met een frikandel. verder geen ander warm eten. dus vandaag heb ik haar een potje aangeboden, wij aten lasagna. potje heeft ze helemaal leeggegeten, plus paar happen lasagna. haar danoontje-toetje en nog wat van onze stoofpeertjes vla. die heeft dus dr buikje wel vol.