Hallo dames, Ik ben meestal een stille lezer op het forum, maar nu heb ik een vraag en kom ik zelf met een topic aan Ik wil graag mijn ontbijt & eventuele lunch vervangen met een maaltijd shake, maar heb hier totaal geen ervaring mee! Ik wil nog 3 kilo afvallen. Door sporten ben ik al 19 kilo sinds mijn bevalling afgevallen, maar de laatste kilo's willen er maar niet af! Vandaar dat ik het met de shakes of eventuele andere afslankproducten wil proberen. Wie heeft hier ervaring mee & kan mij er meer over vertellen? Welke Shakes kan ik beter wel/niet halen & waarom? Ik heb liever de betaalbare huismerken i.v.m. financiën. Ik hoor graag van jullie
De shakes van de Body en Fit Shop zijn heel goed. Ik vind ze erg lekker ( behalve de chocolade die is ranzig) en ze zijn goedkoop. Gewoon even op hun site kijken naar de smart protein shakes.
WeightCare is vaak in de aanbieding bij Etos en is prima te doen. Beter dan de shakes van Etos huismerk, die hebben zelfs klontjes wanneer je ze in de mixer doet.
Tnx! Ik heb de website bekeken. Ziet er inderdaad goed uit! Stel nou dat ik de 750 gram (26 shakes) neem, Kan ik dan alleen maar 1 smaak uitkiezen? En welke smaken raad jij aan? Chocolade lijkt mij ook niet zo. Als dochterlief straks een dutje gaat doen, zal ik de website eens goed doornemen. Heeft te veel aan producten waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie
Body en fit zou ik nog even laten ivm kwaliteit welke een tijd niet in orde is geweest. Als je een goede prijs/qualiteitsverhouding zoekt zou ik kiezen voor XXL nutrition. Wil je echt goed, dan StarLabs of Mdoubleyo
Wat ik mij ook nog af vraag is of maaltijdshakes wel gezond zijn/ en of aan te raden zijn? Ik twijfel heel erg of ik er aan zou moeten beginnen en/of het bij gezond eten + sporten moet houden (zucht).
Ja natuurlijk zijn al die shakes ongezonder dan gewoon vers gevarieerd en gezond eten. Hoewel ze bij mijn pa wel goed hadden geholpen. Maar hij blijft er wel mee Jo Jo en. Persoonlijk denk ik dat je beter je balans in normale voeding kan zoeken. Het snelle crash dieet met shakes gaf wel motivatie om door te gaan omdat het snel resultaat gaf. afbranden zal ik die troep niet, maar zelf nooit gebruiken of adviseren
Hoi hoi, sorry voor mij late reactie! Ik was een tijdje ziek en weg zonder internet.. Ik wil graag nog een kilootje of 4 kwijt om weer op mijn oude gewicht te komen en omdat het een beetje moeizaam ging, begon ik aan shakes te denken. Maar ik denk ook dat ik het liever bij sporten en gezond eten ga houden. Ik sport 4/5 dagen in de week (combinatie van kracht en cardio). Dit doe ik 30 minuten per dag (heel intensief & zonder rustmomenten aan een stuk door). Heb er tot nu toe mooie resultaten mee geboekt. Ik heb een gezond BMI, vetprecentage van 21 %, en 37 % aan spiermassa. Dus opzich heb ik niks te klagen wat mijn gezondheid betreft. Ik wil alleen nog wat strakker worden net als vroeger en op mijn oude gewicht komen. Ik eet erg gevarieerd en zo gezond mogelijk (altijd al gedaan). In de weekenden cheat ik met eten. Ik heb niet veel verstand van shakes, maar de maaltijdshakes lijken niks voor mij nu ik er goed over nagedacht heb. Ik denk eraan om 100% pure whey in te slaan voor na het sporten om mijn spieren een boost te geven? Moet het allemaal nog goed opzoeken of dat wel iets voor mij is hoor... Maar iig bedankt voor jullie reacties