Pannenkoeken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil van het weekend pannenkoeken gaan maken, nu wil ik er een ham of spek met champignons in doen of shoarma (voor mijn man).

Hebben jullie dat weleens gedaan? En hoe doe ik dat? Welke ham of spek? Gewoon die je op de boterham doet en doe je dan de mix voor de pannenkoek in de pan en dan meteen de champ. en vlees enz. erbij doen??

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    eerst spek in de pan (kattenspek of ontbijtspek) dan champignons, pannekoekenmix erover en lekker bakken:)

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

of kaas, dan moet je eerst wat beslag doen dan de kaas erop en dan weer een beetje beslag (op het kaas gedeelte anders bakt het aan je pas vast als je hem omdraaid)

katenspek is heel lekker, eerst ff baken en dan beslag

oja en krentjes door je beslag heen heerlijk

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier maak ik ze alleen met kaas en spek, spek bak ik eerst aan beide kanten even (gewoon ontbijtspek) en dan beslag erover heen en bakken maar.

Kaas pannenkoek (ook erg lekker) dan doe ik eerst beslag in de pan en bak de pannenkoek aan 1 kant, daarna draai ik hem om en doe ik op de helft van de pannenkoek plakjes kaas en dan klap ik hem dubbel en nog even aan 2 kanten bakken;)

Ik zou gewoon wat je er doorheen wil doen eerst even bakken en dan beslag erover doen.

Eetse! Krijg spontaan trek in pannenkoeken nu haha

5. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ook!! Lekker vooral katenspek lijkt me nu heerlijk. Dus eerst katenspek in de pan en dan het beslag en champ. erover heen en de krentjes!! Oh heerlijk.
    Maar we hebben vorige week nog pannenkoeken gegeten, dus nog maar ff wachten....tot vrijdag ;)

Wat is er nog meer lekker op een pannenkoek?

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Met banaan en appel is ook erg lekker, jamjam!

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

#7 Sannehai, 15 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2010
    owwwwwww ik krijg zin in pannekoek, ook tijdens mn vorrige zwangerschap was dit echt een Ding pannenkoeken eten! hahaha

maarrr wat ook echt Heel erg lekker is, wat je niet snel zou verwachten maar echt het is heerlijk

met ragout! gewoon uit zo'n blikje, champignonnenragout neem ik dan meestal ook wel ff verwarmen en dan eerst pannenkoek bakken en dan het erop smeren

Heeeeeeeeeerlijk!!

owja ikw eet nog iets

appels in hele kleine stukjes snijden, kaneel erbij, suiker erdoor, rozijntjes er door en dan doe ik er altijd wat van die gembersiroop door heen en dn doorroeren en dat dan op een gebakken pannekoek doen, nou das dus ook echt heerlijk :D

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    spek, ui en dan stroop erover heen. Ik krijg vaak reacties van bah maar ik vind het heerlijk!!! Je kan zo veel met pannekoeken. Met appel en rozijntjes is ook lekker.
    Anders moet je eens op internet op een menukaart van een pannenkoekenrestaurant kijken dan kan je zien wat er allemaal mogelijk is.

ik krijg ook zin in pannenkoeken!!!

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    beetje bakboter of zonnebloem olie in de pan ff wachten,dan plakjes 2 of 3 kaas erin,dan gewone ham of spek wat je op brood doet ham snijd ik meestal in 4en verdeel ik ook in de pan ff wachten totdat t iets knapperig is dan de pannenkoeken meel erover heen en dan lekker bakken en dan nog even omdraaien totdat die kant bruin is heeeerlijk shoarma doe ik nooit wij doen altijd hartig of zoet(rozijnen appeltjes)en die zoete eet ik met stroop jam of suiker jammieeee

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik vind de pannekoek met spek lekker en als ik hem klaar het doe ik er ragout over met geraspte kaas. krijg er nu al zin in

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier houd manlief niet van pannekoeken :(
    maaarrrr als ik ze dan toch een keer maak dan eet ik ze met plakjes appel en mnalief met een bolletje vanilleijs slagroom en poedersuiker maar wel een dunne pannekoek zeg maar flensje hahahaha...
    misschien krijg ik hem van het weekend wel weer zo gek :D:p

Deel Deze Pagina