ja eigenlijk wel lekker lekker gerommelt in mn huis beetje provisorisch maar t is weer lekker aan kant 8) aankomende donderdag ga ik bij een vaste client van mij 3 uurtjes proberen te werken (zij weten van de hee situatie) kan ik t beetje op mn gemak opbouwen wondjes gaan na de hechtingen eruit zijn veel beter uitzien Draaide nme vanacht alleen per ongeluk op mn buik maar dat ging nog niet zit helemaal onder de puistjes en nou wordt t een lange zit na 27 februari zie jij ook zo tegen die weken op? Ik duik lekker mn bed in nu
lekker is dat hé dat je zelf weer wat kan ! ik ben gister met me vriend mee geweest naar de dierenarts, hele onderneming maar ik ben er wel ff uit geweest ik ga zo ook ff lekker met de hond naar het park hier tegen over.. lekker is dat wel als een client ervan af weet, ik heb erzelf ook 1 die van alles af weet. haar heb ik al sins ik bij de thuiszorg begon te werken.. mijn wondje beginnen ook idd er al beter eruit te zien, alleen die van me navel en de zijkant van me buik zitten de hechtingen er nog in, daar ga ik zo een afspraak voor maken bij de huisarts. ow ben jij ook zo'n buikslaper ? ikke wel , vind het ook echt irri dat ik er nog niet op kan liggen! ja het duurd idd wel lang voordat de afspraak er is met de gyn. de mijne heb ik trouwens gister verzet naar de 23ste een week eerder.. ze hadden een afspraak in het ziekenhuis gemaakt om 12 uur, precies een rottijd ,dus die moest verzet worden , toen kon ik kiezen : een week eerder of een weeek later , nou jij kan wel raden welke ik meteen zei Nou ik ga ff eten doegie xx
ik slaap of op een van mn zijde of op mn buik oh das lekker dat je een week eerder kan zat daar ook al aan te denken maar vraag me af of t dan weer zo verstandig is dan alles van binnen ook tot rust gekomen ik denk wel als ik spontaan ongi wordt dat ik ga bellen of ik orgamtril mag overslaan en de clomid mag gaan slikken heb nog een pakje thuis liggen want dan wil ik die kans niet overslan natuurlijk 8) ben net gaan fietsen een stukje en dat ging lekker meteen doorgefietst na de fietshandelaar voor een stel goeie fietstassen idd fijn zon goeie client, bij deze mensen zit ik ook vanaf het begin 'T zijn mn surrogaat ouders ondertussen
is het gelukt met de hechtingen gaby? hier zien de wondjes mooi uit en voel me ook weer fit probeer die banner met gedachte vooruit te duwen
hoii ik heb morgen een afspraak staan bij de huisarts voor de hectingen ! ben benieuwt ik voel me ook een stuk beter ! heb net ff de ramen gezeemt enz.. maar voelde op een geven moment dat ik wel weer ff moest zitten en dat ben ik nu aan het doen jij morgen weer werken ? ach voor we het weten is het alweer de dag dat we weer naar de gyn mogen (maar tis wel verdomt zwaar dat wachten)
nee dan mag het van mij nog een januari beeb zijn dat kan ik dan ook nog wel wachten hihi.. mijn halve familie is namelijk in december jarig
hahha mij ook niet hoor maar ik wacht nu toch al zolang, dan kan ik dat maandje ook wel wachten maar ik denk dat het toch niet een december beeb word want ik moet eerst nog 10 dagen duspathon slikken en dan ongie zijn en dan pas de clomid ,dus voordat ik pas echt me eisprong zou hebben zou het wel eind maart begin april zijn, en dan zijn we de december alweer gepasseert ( dan moet ik niet eerder bevallen ) hoe is het werken vandaag gegaan meissie ? ik ga nu naar de huisarts ff die hechtingen eruit halen , ben benieuwt! pff ik heb wel veel last van me onderrug en bij me heupen heel erg , jij ook ? nou ik ga nu ff naar de huisarts ik moet er om 10 uur zijn ! knuff
ik zou na berekening 27 febr meds ophalen 28 febr orgametril starten t/m 9 maart 10 of 11 febr ongi en clomid starten zou ik rond 26 maart ei hebben stél dat het dan raak is dan zou t half december uitgerekend zijn Heb goeie hoop t is 2 van de 3 rondes clomid raak geweest dus groote kans. Hoe is het met je hechtingen? opluchting nou ze eruit zijn? ben idd een paar dagen behoorlijk stijf geweest en spierpijn. Heb gewerkt vandaag net thuis, lekker op mn gemakkie want merkte dat mn conditie nog niet helemaal optimaal is
hier goed nieuws... ben vandaag netjes na 28 dagen spontaan ongi geworden gyn gebeld en ik mag de orgametril overslaan en clomid starten
ow meis wat geweldig en dat zomaar uit je zelf , helemaal top ! denk je dat je over een weekje wel weer kan klussen ? pff mijn conditie is ook helemaal bagger! vandaag boodschappen wezen doen en net ff met me nicht naar een winkel in een andere stad, IK BEN KAPOT ! ik ga nu ff me ogen dicht doen
sta er helemaal van te kijken vond 1 x spontaan ongi al een wonder een tweede keer had ik niet durven hopen Zo blij dat ik orgametril kan overslaan! Conditie is hier ook onder de maat hoor.... Maar ik probeer t rustig aan te doen Vandaag bij mn beste dinnetje geweest Ze heeft net een huisje met r vriend. Hebben we geklust en de karwei en gamma onveilig gemaakt Maar was doodmoe toen ik thuis was
hoe gaat het met je gaby? hier is de ongi in alle hevigheid losgebarsten vanacht. Merk wel dat ik veel meer kramp en mn eierstokken voel dan normaal
hoe gaat het met je gaby? hier is de ongi in alle hevigheid losgebarsten vanacht. Merk wel dat ik veel meer kramp en mn eierstokken voel dan normaal
vandaag laatste dosis clomid op beetje last van bijwerkingen Arme manlief soms maar alles voor t goeie doel maandag,dinsdag en woensdag de wc en keuken opgeknapt Ben nou toch wel moe als ik te lang bezig was voelde ik toch nog de plek bij de navel zeuren. nou lekker met de beentjes omhoog en een kop thee
claire , hoe gaat het nu met je meis ? eisprong al gehad ? ik nog steeds niet zit nu inmiddels alweer op dag 30 mja het is bijna de 23ste dan heb ik de afspraak met de gyn en dan kan ik fijn weer met duspathon beginnen hoe gaat het klussen bij jullie ? hier nog steeds voorzichtig hihih.. ik noem het opa en oma sex knuffels gaby