aww jeetje dag 30 alweer We klussen nog op zn slakjes durf ook nog niet een feest ervan te maken tot zover gaat t hier goed we zijn al volop aan t klussen in huis Gaat allemaal lekker Maar als ik te lang doorga merk ik t nog wel aan de wond bij mn navel soms irriteert het ook nog met spijkerbroeken verder nog geen ei zit er wel aan te komen bijwerkingen van de clomid, begin er al aardig aan te wennen ben allemaal wel een stuk relaxter qua zwanger raken want dat moet lukken Maak me alleen nu al druk wat als het weer raak is de angst voor nog een bbz *zoekt spoelknopje na de 23ste* :-$
stout geweest vandaag, kopie van nod forum nou........ nou jeeetje eerst vanmiddag een ovu testje gedaan had mn ei al gespot en al en darna was de ovu test ook direct weer blanco maarrre was nu weer een licht streepje en ik heb zon giga vervelend gevoel bij mn schaambot en aangezien je al hcg aanmaak direct na de bevruchting en toen dacht ik en nou ja en ik had t potje urine nog en genoeg testen in en om huis en nou en en t er is een heel vaag vlekje/streepje zelfs manlief ziet hm
aaahhh claire ik hoop het zo voor jou ! **DUIM, DUIM DUIM** het kan best hoor, ik ken meerdere meisjes die ook zwanger waren en zo snel een positieve ovutest hadden ow wat zou dat geweldig nieuws zijn meis ! hier nog steeds geen ei ! maandag naar de gyn ! kan niet wachten ! me gedachten om het zwanger worden is gelukkig nu een beetje afgeleid, we zijn bezig om een huis te kopen dus ik ben nu met hele andere dingen bezig in me hoofd .. knuff
ow spannend! nieuw huis kopen! wat fijn die afleiding heh ik ga zometeen naar het ziekenhuis mn progesteron prikken ben benieuwd hoe hoog die is maar krijg ik pas dinsdag te horen, heel mssn maandag al ja dat de ovu test een streep liet zien was al 1 ding maar al op de zs test een vaag lijntje
claire heb je nog een keer getest ? me duimen draaien nog steeds voor je meis ! ik ben vanmiddag bij de gyn op bezoek geweest, tsja hij had niet zoveel te vertellen hahaha alleen dat beide leiders weer open zijn ik ben nu wel begonnen met de duspathon voor me ongie want ik zit nu alweer op dag 41 en nog steeds geen eisprong.. en als ik dan weer ongie ben op dag 3 nu 100mg clomid gebruiken, ik ben benieuwt liefs
oooooooo spannend gaby! *duimduimduimduim* [-o< hier vanmiddag weer getest nadat vanochtend de wc mn beste maatje was en zie mn album! ik kan t echt nog niet vatten!
jaaaaaaaaa zo snel al! maar schijt ook 7 kleuren stront hoor ondanks de operatie doodsbang voor weer een bbz maaar moet positeifffffffffff blijven denken!
ik snap je meis! mijn duimen draaien oven uren voor je hoor ! ow ik ben zo blij voor je **BEEBJE HOU JE GOED VAST IN JE MAMA CLAIRE BUIKJE **
Positief blijven denken! En van harte gefeliciteerd meid! Ik duim voor je dat je pukkie zich goed vasthoudt. Liefs Zora
even een update hier maar eerst @ gaby... hoe gaat het met je? ------------------------------------------------------------------------------------- 27 Februari afspraak gyneacoloog ik daar operatie besproken en al alles was nu goed littekens bekeken en hop ik gooi de testen op tafel zegt ie daar werken wij niet mee hier heb je formulier om urine test te doen ik huh wij bij de receptioniste ik zeg moet je luisteren ik ben een kwartier geleden nog goed na de wc geweest + thee op zegt ze maak niet uit joh als je niet kan moet je effe flink water drinken ik ik zeg zo dan krijg je geen goeie uitslag maar goed ik drinken en potje gevult een half uur later terug komen uitslag negatief kom over een week maar terug ik kreeg niet eens de kans voor bloedtest te vragen mn man plofte hij zegt tegen de gyn en de receptioniste elke debiel weet dat je niet moet drinken voor zon test en al kan niet zijn dat we 2 positieve duidelijk! hebben en dan nu negatief dus wij zijn net de stad in geweest en geinformeerd bij apotheker en die zegt t zelfde niet drinken en niet vlak nadat je al na de wc bent geweets We hebben van de kruidvat na aanleiding hiervan 2 verschillende nieuwe testen gratis meegekregen en bij de etos hebben we verschillende gekocht ik ben nu gewoon zo kwaad dat dat argggggggggggggggg ik voel toch wat ik voel en dan 2 duidelijke testen heb die testen meegenomen na apotheker en na kruidvat en die ook bij de apotheker van de etos laten checken allemaal zeggen ze positief geen valse uitslag weet even niet wat ik moet ------------------------------------------------------------------------------------- 2 Maart ik bel het ziekenhuis met de mededeling dat alle testen dus echt wel positief zijn had de assistente aan de lijn en kreeg alleen maar op alles ja nou dat weet ik niet geen idee ik vertelt van hun kl*te test tja ik weet t niet arggg *plof!* mijn gyn belt trouwens mij na 4 uur terug ben benieuwd! 16.05 nou jeetje das ook wat heb net opgehangen ipv de gyn belde een assistente die de opdracht had gekregen van de assistente van de gynaecoloog en die weer de opdracht had gekregen van de gyn zelf met de mededeling dat ik morgen hcg moet prikken ze willen me verdomme nie geLoven lijkt t wel nou ja, krijg morgen meteen de uitslag ook hmmm nou moet ik zeggen 3 x zwanger in negen maanden + vlak na de operatie clomid en manlief zn zwemmertjes doen wonderen klinkt idd als een sprookje ------------------------------------------------------------------------------------- 3 maart 11.45 wezen prikken 14.00 net na het ziekenhuis gebeld en blablablabla ik assistent aan de lijn (een andere) ik weeeeeeeeeer t hele verhaal vertelt en die lag dus dubbel van t lachen met mn eetttafel vol positieve testen maar goed haar reactie : test van t ziekenhuis is idd niet correct uitgevoerd en raad eens mn bloed! er zat HCG in! ja ja ja ja ongelooflijk maar eindelijk zijn ze overtuigd dus mijn reactie was van gho vertel me iets nieuws geloof dat ze er wel om kon lachen en verder hmmmmmmmmm mn gyn belt me zometeen terug van hoe en wat! Gyn belde terug: tatatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaa gyn heeft gebeld! hcg klopte 'precies' met hoe ver ik zou zijn en 19 mrt de eerste echo! en 10 maart om 20.00 komt er een vrouw van moeders voor moeders voor t intake gesprek ------------------------------------------------------------------------------------- 10 maart Wooohoooo de vrouw van moeders voor moeders geweest voor de intake gesprek Een heel gezellig en leuk gesprek. Ze heeft nog een test gedaan, en t streepje knalt! zo knallend dat ik nu al mag beginnen (normaal vanaf 6 weken) foto van de test staat in de album. We kregen folders en een 9 maand kalender en een fotolijstje voor knorretjes eertste echo En manlief heeft t cadeau uit gezocht. we konden kiezen uit een servicesetje een boek of dvd. manlief is voor de dvd gegaan.
en nu wachten tot aankomende donderdag ben nog nooit zover gekomen zonder bloedverlies maar kan nog niet al te blij zijn
jeetje claire, wat een rot gedoe bij die gyn maar ik zag ook al een mooie moeders voor moeders test in je album, zwanger ben je echt wel ik snap dat je heel onzeker nog ben, maar dit keer komt het echt allemaal goed ik zag nu net trouwens toevallig dat je uit Gorinchem komt ik heb daar gewerkt nou ik heb vrijdag me laatste clomid pilletjes ingenomen, pfff wat heb ik er weer last van 10x plassen s'nachts en ik gewoon al om half 4 met open ogen wakker liggen op bed, en het vreselijk heet hebben ik wou vannacht zelf de raam open doen hahaha, denk alleen dat vriendlief dat niet zo leuk zou vinden dus had ik het maar niet gedaan liefs
o wat vreselijk zeg gelukkig had ik andere bijwerkingen Ik ben echt niet te gnieten na een slechte nacht ik ga hard voor je duimen [-o< dat het gewoon direct raak is! slaap hier nu ook met raam wijd open manlief heeft r ook een hekel aan maar die heeft toch niets in de gaten als ie al slaapt kan dan een bom naast hm laten ontploffen knuffs,
vandaag echo gehad! ik met ogen dicht echo ding aan maar knorretje was direct te zien! weet niet wie harder stond te juichen manlief of de gyneacoloog Hartje klopte al super en zelfs gehoord! Alles eindelijk goed die 4,4 jr absoluut de moeite geweest! ben precies 6 wk en 5 dg zoals we zelf berekend hadden
oooooowwww wat super claire! en wat een mooie echo van jullie beebje helemaal leuk ! ik ben vandaag ook bij de gyn geweest voor een folikelmeting , en wat denk je ik heb 2 eitjes ze zijn nu net gesprongen , vanmorgen waren ze 23 en 24 mm .. dus ik wacht ook af