Clarence john is geboren!!!!!!!!!

Discussie in 'Geboren' gestart door 6margaretha9, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6margaretha9

23 nov 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    Op 14 april is mijn zoontje Clarence John geboren.Hij is 8 weken te vroeg geboren en ligt nog in het ziekenhuis.Hij heeft even kritiek gelegen maar is nu stabiel en maakt het erg goed.Hij is van de beademing af, en uit de couveuze.Hij is van het infuus af en krijgt geen antibiotica, glucose, eiwitten meer.Wel krijgt hij nu borstvoeding via de zonde en mag af en toe aan de borst proberen te drinken.Hij heeft vandaag voor het eerst een keer 15 cc en een keer 5 cc uit de borst gedronken.Vandaag heeft hij wel een keer overgegeven.Het is afwachten wanneer hij naar huis mag.Groetjesssssssssss margaretha

2. gemke

gemke Niet meer actief

ik hoop dat je mannetje gauw naar huis mag
    gefeliciteerd

3. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    gefeliciteerd met jullie zoon! hopelijk mag hij gauw naar huis. Geniet van de kleine.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Gefeliciteerd :D

5. 6margaretha9

23 nov 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    Bedankt voor de lieve reacties, ik hoop ook dat hij gauw naar huis mag.Maar ook een beetje eng.ik heb geen kraamzorg en ook geen coeveuze nazorg, eigenlijk helemaal geen begeleiding, en het is ons eerste kind.

6. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Gefeliciteerd, dat zal vast wel ff schrikken zijn geweest dat hij zoveel te vroeg is geboren. Maar fijn dat hij het zo goed doet!!

Ik hoop voor je eigen geruststelling dat je toch wat hulp kunt vinden.

Liefs

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gefeliciteerd en hopelijk mag jullie kleine gauw naar huis.

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. wat een geweldige naam zeg!

Deel Deze Pagina