Op 14 april is mijn zoontje Clarence John geboren.Hij is 8 weken te vroeg geboren en ligt nog in het ziekenhuis.Hij heeft even kritiek gelegen maar is nu stabiel en maakt het erg goed.Hij is van de beademing af, en uit de couveuze.Hij is van het infuus af en krijgt geen antibiotica, glucose, eiwitten meer.Wel krijgt hij nu borstvoeding via de zonde en mag af en toe aan de borst proberen te drinken.Hij heeft vandaag voor het eerst een keer 15 cc en een keer 5 cc uit de borst gedronken.Vandaag heeft hij wel een keer overgegeven.Het is afwachten wanneer hij naar huis mag.Groetjesssssssssss margaretha
Bedankt voor de lieve reacties, ik hoop ook dat hij gauw naar huis mag.Maar ook een beetje eng.ik heb geen kraamzorg en ook geen coeveuze nazorg, eigenlijk helemaal geen begeleiding, en het is ons eerste kind.
Gefeliciteerd, dat zal vast wel ff schrikken zijn geweest dat hij zoveel te vroeg is geboren. Maar fijn dat hij het zo goed doet!! Ik hoop voor je eigen geruststelling dat je toch wat hulp kunt vinden. Liefs