Dit kan niet, toch?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door fluffyfishy, 30 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik had vorige ronde een lage temperatuur en op 14 dpo een negatieve test. Op 15 dpo begon er heel licht bruinverlies, 16 dpo rood en 17 dpo heel licht bruinverlies en dat was dat. Normaal menstrueer ik ook licht, maar nog niet vaker zo weinig. Vanwege negatieve test en bloedverlies, besloten om toch Clomid te slikken en positief een nieuwe ronde in te gaan.
    We waren die tijd op vakantie. Vannacht teruggekomen en vanwege dat lichte bloedverlies toch besloten om een test te doen. En nu... nu zie ik een tuurstreep. Maar dat kan niet toch? Deze lijkt me vals.
    Maar dat hoor ik ook graag van jullie ;)

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Pfoe, ik lijk heeeeel vaag wat te zien. Maar het volgens mij niet roze. Over twee dagen weer testen denk ik?
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar duim heel hard voor je!!

3. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Dankje, ik duim ook hard. Ik kan er ook geen kleur in ontdekken hoor, niet op de foto en niet op de test die ik hier voor me heb.

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Misschien dat hij reageert op je LH-piek en dat je eisprong er dus aan zit te komen? Heb je ovulatietesten in huis want dan zou ik er een doen.

5. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    hoeveel dagen is de vorige ronde geleden? Ik snap je post niet helemaal?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit nu op cd 7 van je nieuwe cyclus.

Als je vanuit de vorige ronde zwanger zou zijn geraakt dan had hij nu moeten knallen.
    Ik denk dus vals idd of een reactie op lh maar dat zou wel echt enorm vroeg zijn.

Wamneer heb je een controle eigroei echo in het zhuis?

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Misschien ligt het aan mij maar ik lijk 2 dunne streepjes te zien . 1 op de eigenlijke plaats en 1 vlak naast de teststreep. Dus negatief

8. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Dat kan haast niet. Volgens de gyn is t met Clomid heel stabiel en dat is de voorgaande rondes ook gebleken. Een ei op dag 13 is bij mij de vorige rondes genoeg gebleken om een Ovitrellespuit te zetten. Ik zit nu pas op cd 7, dus kan haast niet van een aankomende eisprong zijn.

Ik ga uit van een valse test. We zitten nu een paar uur verder en merk dat ik er ook geen hoop door krijg.
    Ik heb aankomende vrijdag weer een follikelmeting.

9. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Omg Fluffyfishy, ik zie wat!! Spannend joh!

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Is dit toevallig een Action Early test? Deze streepjes heb ik namelijk meerdere keren gehad op die testen toen ik niet zwanger was en niet zwanger kon zijn.

Mocht het een andere test zijn dan denk ik nog steeds dat het niks is, helaas. Maar ik weet dus dat die testen in ieder geval zulke streepjes kunnen geven.

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Ik zie een grijzig streepje

12. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Nee, maar wel de reguliere van de Action. T kan ook eigenlijk niet. Ik doe overmorgen nog zo'n zelfde test en dan moet t meteen duidelijk zijn.

13. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    De actiontest heeft een vrij duidelijk voorgedrukt streepje die je al ziet als je de test uit elkaar haalt nog voor je deze doet. Ik vrees dat dit een voorgedrukt streepje is. Heb ik ook al een paar keer gehad (dat was dus ook de reden dat ik een ongebruikte uit elkaar heb gehaald)

Deel Deze Pagina