Je kent het wel ... van die lekkende waterijsjes waardoor de kleine helemaal onder zit en heerlijk begint te kleven. Ik had ooit eens een speciaal houdertje hiervoor, dat je onder het ijsje kon schuiven, maar deze ben ik helaas kwijt. Heb ze ook nergens meer in de winkel gezien, dus ben ik op zoek naar tips. Wat doen jullie tegen die lekkende ijsjes? Of weet iemand waar ik die houdertjes kan kopen?
Veel poetsen Misschien een gat in een bierviltje maken en die om het stokje schuiven. Beetje McGyver' en.
Zo,n cupcake bakje onder het ijsje doen. Dus een gaatje in het cupcake papiertje en dan het stokje er door steken. Zo vallen de drupjes in het bakje. Snap je het?
De jumbo heeft ze 2 voor 0,69 (en anders kunnen ze het wel bestellen) Ook de Intratuin verkoopt ze, alleen zijn ze daar een stuk duurder.
Ik stop hem met mooi weer in het zwembad na zijn ijsje. Probleem opgelost en anders heb ik poetswerk. Ik denk dat dat probleem altijd is geweest en altijd zal zijn haha
Ik maak zelf waterijsjes. Ik gebruik daarvoor alleen water en ik doe er een paar zachte snoepjes in. Mijn kinderen vinden het fantastisch, ze zien er super leuk uit en geen last van geplak.
Dit vind ik nog de beste tip hahahaha ga morgen gelijk ijsvormpjes halen bij de jumbo en ijsjes maken ket snoepjes erin hahaha geweldig
Dit vind ik met name met een dagje weg oid lastig. Hij kleeft aan werkelijk alle kanten incl kleding en als je dan nog een hele dag door moet is dat naar. Ik heb wel altijd van die wegwerp washandjes maar toch, ideaal is het niet
Ik kwam uit bij de EZ ice cream holder. 1,99 euro. Helaas overal 6.95 verzendkosten dus dat is tamelijk duur Als iemand een gewone winkel weet waar ze te koop zijn???
Bij de intratuin was het een paar jaar geleden 2 voor 1 en volgens mij heb ik ze pas nog bij de zeeman XL zien liggen.