Bass trilingen van invloed zijn op prille zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pooltje, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Hoi dames,
    Heeft een van jullie ooit al eens nagevraagd of ergens gehoord of bass trillingen (van muziek) van invloed kunnen zijn op een prille zwangerschap of innestelingskans?

Reden waarom ik dit wil weten is omdat ik gisteren naar een concert ben geweest, waar je de bass en muziek echt heftig in je buik voelt trillen. Ik vroeg me af of dit een (prille) zwangerschap of innesteling zou kunnen beinvloeden.
    Ik hoop het niet want er staan binnenkort nog meer concerten :whistle: op het programma, dus ik hoop dat jullie de (kleine) twijfel die ik hierbij heb kunnen wegnemen!

groetjes, Pooltje

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb natuurlijkj geen expert, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat invloed heeft.

gr vruchtje

3. Hummel

Hummel Niet meer actief

Volgensmij heeft dit geen invloed op de innestelling of op je zwangerschap hoor. In je baarmoeder zit het zo goed beschermd, zodat het wel tegen een stootje of trilling kan. Ik weet het niet zeker hoor, maar volgensmij kan het geen kwaad.

Liefs Hummel.

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    kan denk ik geen kwaad hoor

ik ben vorige week na sixflags geweest maar vroeg aan de gyn of dat kwaad kon voor de eventuele zwangerschap en dat kon ook absoluut geen kwaad nou dan zal die concerten ook wel geen kwaad kunnen

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik denk ook dat,dat geen invloed zal hebben want je beebje vruchtje zit diep veilig van binnen

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Voor zover ik weet geen invloed hoor. Ook als je verder op in zwangerschap bent niets aan de hand. Voor de kleine hooguit vervelend, kan hard gaan schoppen. Maar t gaat er niet "mis" door.

Succes met zwanger worden!

7. Niet meer actief

mijn verloskundige zei,als ht er zit,dan zit t er,en dan kan een drempel op de weg of iets dergerlijks geen kwaad

Deel Deze Pagina