Ik wil even jullie mening horen. Mijn zoontje is nét 1 geworden en op 13 februari ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden, vermoedelijk zonder eisprong. Ik geef nog borstvoeding, dus dat kan aardig kloppen. Als ik mijn cyclus van voor de zwangerschap zou overnemen, zou ik 12 maart weer ongesteld zijn geworden. Maar ik had het idee dat ik pas 8 maart mijn eisprong had. Nu heb ik de volgende sensitesten gedaan: 15 maart: Negatief 18 maart: Extra gevoelige heel licht positief 19 maart: Negatief 21 maart: Heel licht positief Ik heb dus twee keer een heel licht positieve test gehad, 2 minuten na testen. De eerste keer een extra gevoelige test, (zo'n oude nog, geloof dat ze nu niet meer bestaan, was geloof ik 6 dagen voor je NOD testen) en de rest waren nog gewone (bestaan nu geloof ik ook niet meer, maar daarmee kon je 4 dagen voor je NOD testen) Zo licht dat ik er geen foto van kan maken, ik moet hem echt tegen het licht houden, maar dan zien ook anderen de streep. Wat denken jullie van dit verhaal? Ik voel me niet echt zwanger, maar ook niet alsof ik ongesteld moet worden. Als ik zwanger ben, lopen de hormonen dan wel goed genoeg op? (Heb in het verleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, dus daar zit een angst van mij) Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Als de laatste test licht is , zou die donkerder moeten worden morgen of wanneer je weer test. Heb je een foto ? Dan kunnen we meer oordelen .
Even kijken of het plaatsen van een foto lukt. Dacht eerst dat de streep niet op een foto te zien zou zijn, maar zelf zie ik heel vaag een streepje en jullie? Maak het wel heel er spannend, want heb nu ook heel licht rose bloedverlies. Een beetje zoals toen ik mijn slijmprop verloor. Tjee, dacht dat het met een tweede minder spannend zou zijn, maar vind het eigenlijk net zo spannend!
Hmmm ik weet het eigenlijk niet! ik zie wel iets maar volgens mij geen roze streepje! Morgen nog eens een testje doen. succes!
Fingula@ Wanneer denk je dat je ongi er moet zijn? Moet echt turen om hem te zien , heb je vandaag weer getest? Of het weekend nog eens testen. Je bent pas echt ongi als het rood is , en dan is dat de eerste dag . Succes meis .