Weet iemand of de Predictor testen ook een voorgedrukt streepje hebben? Heb woensdag getest (6 dagen na nod) en kon eerst net niks zien door dat stomme schermpje. Na veel turen dacht ik iets wazigs te zien, dus het omhulsel gesloopt en idd, op de strip staat een dun pennestreepje. (zie ook de bijzonder slechte foto) Maar ik weet dus niet of dit nou een voorgeprint dingegie is.. Geen kruidvat bij mij in het dorp, dus zit een beetje vast aan Predictor
hahaha je hebt flink geknutseld haha uit elkaar en afgeknipt hihihi ik zie wel iets maar ik weet t niet miss morgen vroeg nog 1 doen
Mjah word altijd zo gestoord van dat schermpje bij Predictor. En als je hem dan uit elkaar gesloopt hebt zitten die vieze "watjes" aan de uiteinden. Crea bea met testjes.
Ik zie wel wat, maar denk voorgedrukt.. maar hoop het wel voor je, morgen of overmorgen nog eens testen
Ik had ook zo'n licht dun streepje..niet zwanger nu in ieder geval, maar hoop voor jou dat het positiever wordt!
Er gaan veel slechte verhalen de rondte over de Predictortesten: - vrouwen die wel zwanger zijn, maar bij wie Predictor negatief geeft - vrouwen die echt niet zwanger zijn, maar bij wie wel een tweede streepje verschijnt - vrouwen wiens man zwanger blijkt te zijn na het doen van een Predictortest - vrouwen die zwanger kraanwater hebben, omdat ze met Predictor met water hebben getest.... Ik zeg: een ander merk test doen. Geen Kruidvat in het dorp? Dan een Apotheek Eigen Merk-test, een DA-test, een Clearbluetest of in inderdaad via internet testjes bestellen. Bovendien: als je een testje moet slopen om uberhaupt een tweede lijntje te kunnen zien, kun je de test beter als negatief beschouwen en een paar dagen later een nieuwe test doen.
en? heb je al een tweede test gedaan? ben zelf ook altijd testen uit elkaar aan het slopen succes! hoop dat het raak is!
Zaterdag de etos test gedaan en die was prachtig wit Wist ik stiekem ook wel, PCO en spontaan zwanger worden is nogal lastig Maar hoop doet leven. Bedankt voor de vele reacties!
/http://www.zwangerschapspagina.nl/members/27528-albums6527-picture34394.html Hierbij mijn hema test van vandaag.. ben ook erg aan het twijfelen of dit een indroog streepje is. Voor ik de test deed heb ik wel gekeken of ik een streepje kon bekennen. Toen ik de test deed was het na 1 minuut niet meteen zo fel als nu. Nu (45 min) later is hij zo donker. Op de testjes van KV heb ik nooit een tweede indroog streepje gehad. Wat denken jullie? Vind het heel lastig omdat ik nu 25 dagen na tp van onze eerste embryo zit en mijn menstruatie 2 dagen voor nod (13 dagen na tp.)heel licht is geweest ( 1 dag 2 maandverbandjes met een beetje bloed) en sindsdien heb ik geen bloeding meer gehad wat normaal gesproken wel zo zou moeten zijn.. Op 15 dagen na tp heb ik negatief getest.. wordt er een beetje raar van.. wat moet ik nou?
ik ook niet.. Maaar heb jij niet de mogelijkheid dit aan je gyn voor te leggen? Dat zou ik denk ik doen. Misschien wil hiji je bloed wel prikken oid..
Hij was voorgedrukt. Heb later zo'n KV 2 voor 5,- gedaan en die was spierwit. Je zag een dikke blauwe controle streep en daarnaast een blauw pennenstreep.. haal die dingen van de hema niet weer iig! Ik moet nu simpelgezegd wachten tot mijn ongi ooit weer komt.. pfff