Ik was op 27 augustus voor het laatst ongesteld. Volgens de ovuberekening zou ik bij een cyclus van 32 dgn vanaf de 10e sept. kunnen gaan testen. Wat blijkt .... op de 10e een mega positieve ovutest en voelde duidelijk mijn eisprong! Hebben meer mensen dit ook meegemaakt? Groetjes, Nicky
Tja, heb je altijd elke maand een lengte van 32 dagen?? Was 27 aug de eerste dag van je laatste menstruatie ?? Dan kom ik met mijn berekeningen uit op 13-9 je eisprong (gemiddeld). Dat zou betekenen dat je op 10-11 september een positieve ovu test zou moeten hebben, en dat heb je ook gehad! Wanneer heb je je eitje voelen springen??
Hallo RoGiJuLi, De afgelopen 3 maanden was mijn cyclus 32 dagen. Ik heb mij eitje op 11 of 12 september voelen springen. Gr, Nicky
Nou, dan klopt het prima hoor dat je op 10 sept een positieve ovu hebt gehad! Succes in de wachtweken!
Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan zou ik de volgende ronde eerder beginnen met testen. Je hoeft namelijk niet elke ronde op precies dezelfde dag je ei te hebben. Kan iets eerder of later zijn, dan de keer ervoor.