Clear blue digitaal indicator onregelmatige cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Xxxmandy, 18 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xxxmandy

Xxxmandy Lid

16 jul 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik heb een vraag over de Clear blue digitaal indicator. Ik heb van het weekend positief getest,maar wil graag weten hoeveel weken ik ongeveer zwanger ben. Ik heb een onregelmatige cyclus die varieerd van 35 dagen tot zelfs 45 dagen. Hoe moet ik dan naar die test kijken, omdat ze zeggen 2 weken na de bevruchting plus wat er op de test staat dus stel er staat 2-3 ben je in werkelijkheid 4-5 weken zwanger,maar als je een onregelmatige cyclus hebt kan de bevruchting ook pas 3 weken zijn toch?.:(

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou gewoon wachten op je echo.
    De cb is maar een indicatie en kan het fou hebben.
    Gezien de streepjes op je testen ga ik er vanuit dat je net (of net niet) 4 weken bent.
    De echo over 2 wkn kan dus misschien iets te vroeg zijn. Wellicht een weekje uitstellen?

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    In principe kun je er wel vanuit gaan dat je dan 4-5 weken zwanger bent ja (en dus 2-3 weken geleden bevrucht). Maar inderdaad: een termijnecho geeft pas echt duidelijkheid. Maar ik zou er rekening mee houden dat de verloskundige uitgaat van EDLM en dat het dan dus 'tegenvalt'.

Deel Deze Pagina