Hey Hoi, Ik heb net een ovutest gedaan omdat ik al 2 dagen ongikrampen heb. Maar volgens mijn berekeningen moet ik volgende week dinsdag ongesteld worden. Willen jullie even naar de foto kijken, en zeggen wat jullie ervan vinden? Snap hem niet helemaal meer. Groetjes Bekijk bijlage 235364
Even ter vergelijking, zo zag mijn positieve ovulatietest eruit destijds... Wil natuurlijk niet zeggen dat die van jou ook zo knal wordt, maar de teststreep moet wel even donker (liefst nog donkerder) zijn dan de controlestreep
Maar dacht zelf dat ik mijn eisprong al gehad had. Want vorige week had ik iets bruinverlies en krampjes.
Heb je toen geen ovu- testen gebruikt dan? En dat kan wel hoor, dat ie al geweest is... Ik had ook altijd wel een licht streepje op mijn ovu- test!
Het zou goed kunnen dat je ei al geweest is en dat je ook gewoon altijd een licht streepje hebt... Als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog even doortesten en dan afwachten totdat je ongesteld wordt (of niet )
Want de vorige keer dat ik deze testen gebruikte, bleven ze helemaal wit als mijn ei al geweest was. Daarom twijfel ik. En toen hij vlak voor mijn ongesteldheid positief was bleek ik achteraf zwanger te zijn.
Die van mij zien er ook zo uit vandaag. En ik heb toch echt afgelopen zondag mijn eisprong gehad. Die was ook héel duidelijke te zien. echt veel donkerder dan de controlestreep.