clear blue digitaal open gebroken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavanbrandon, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ik heb mijn negatieve test van clear blue open gebroken. In de binnenkant zitten 2 teststaafjes. Op een daarvan stond een donker streepje met vlak daarnaast een licht streepje. op de andere stond niets.
    wie heeft dit ook al eens gezien? Ik zal proberen een foto te plaatsen.

2. mamavanbrandon

17 nov 2009
    627
    0
    0
    deze is met het lichte en donkere streepje.

3. LOVE

LOVE Niet meer actief

Ik heb die van mij ook opengebroken en daar stond ook op een teststrip 2 streepjes (even donker) en op de ander ook 1 streepje. Ik was toen wel degelijk zwanger. Spannend!!!

Andrea89 vindt dit leuk.
  4. LOVE

LOVE Niet meer actief

Zie nu je foto pas maar ik denk dat je wel degelijk zwanger bent maar dat de indicator dat nog niet oppakt. Ik zou een kv 2 voor 5 doen. Toen de indi bij mij negatief was, was die van kv wel positief. Wel een licht streepje maar wel degelijk positief!

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    volgens mij is dat meestal dat er een licht streepje staat maar je mag met die digi test niet naar de streepjes kijken
    ikzelf had em ook opengemaakt toen ie niet zwanger zei en ik had op allebij de staafjes die erin zitten streepjes op 1 1 donkere en 1 lichte en op de andere ook 1 hele lichte maar nogmaals daar mag je niet naar kijken
    anders een kv 2 v 5 proberen?
    groetjes en liefs joyce

6. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Je mag niet nar de streepjes kijken bij digitale testen! Deze zeggen namelijk niks over of je wel of niet zwanger bent helaas. Er kunnen 2 streepjes staan (heel vaak zelfs), terwijl je niet zwanger bent. Dit staat ook in de bijsluiter.

7. flitsendesannie

13 jun 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    een vraag ik heb ook net al de bovenste foto zo een zwangerschap test nu heb ik van het weekend een eisprong gehad maar test geef nu al zwanger aan. nu heb ik ook heell erg het gevoel dat ik zwanger ben, maar kan dat al zo snel dan die test? ik heb het met digitaal test gedaan die zeg zelf niet zwanger maar de streepjes 1 is duidelijk ander streepje is heel dun lijntje blauw en de rest is wazig maar wel dat je 2 streepjes duidelijk kan zien.... ben ik nu zwanger of niet?

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  9. LOVE

LOVE Niet meer actief

Ben ik weer hoor. Ik heb denk ik wel 10 van die testen gedaan omdat ik zo graag 3+ wilde zien staan. De streepjes werden steeds donkerder. Toen het tweede streepje (die bij jou nu licht is) net zo donker was als de controlestreep verscheen er 3+. Ik denk dus wel dat die streepjes iets zeggen. Had ik ze maar bewaard he... Maar goed, iedereen is anders he ik deel alleen mijn ervaring.

10. mamavanbrandon

17 nov 2009
    627
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties! Ik ga vanmiddag dan maar eens even een kv test halen.

11. nimian

nimian Lid

12 apr 2007
    54
    0
    0
    Met stomheid lees ik altijd deze berichten ppfff, jongens test toch gewoon eens als je overtijd bent of op je nod... en niet te ver er voor wat heeft dat voor nut al die spanning.:(

2 dagen na je eisprong? mensen waar zijn we mee bezig?:(
    Zou haast gaan denken dat jullie allen een aandeel hebben in zwangerschapstesten.:D

Je voelt heus wel als je zwanger bent of niet zou haast zeggen daar heb je geen test voor nodig...:D

12. LOVE

LOVE Niet meer actief

Dan die in die witte doosjes he. 2 voor 5, die zijn het gevoeligst volgens mij. Laat je het nog even weten?

13. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

helemaal waar..

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik heb ook de CB met indicator gehad 1x testte ik 2-3 weken en 5 dagen later 3+ en die heb ik toen maar uit mekaar gehaald wou m vergelijken met de ander maar die had ik al weggegooid! maar haalde m voor de gein uit mekaar bedoel er stond zwanger en zwanger=zwanger!
    wel pas na 24u opengemaakt hoor! wou zo graag nog even aflezen dat ik ookwerkelijk zwanger ben :p
    er zitten 2 staafjes in en op 1 stonden bij mij 2 dikke strepen en op de andere 1 streep!
    had hier toen ook wat vragen over gesteld want dacht dat op beide strippen 2 strepen moest staan maar was dus 2 strepen op de een en 1 op de ander.
    hmm ja kweet dat je niet mag aflezen zo maar ja het is gewoon moeilijk te laten!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Niet iedereen heeft t zelfde geduld helaas

en over dat zwanger voelen.. dat slaat kant nog wal..
    Je kunt je onwijs zwanger voelen en t niet zijn, en andersom..
    Dat je het raar vind dat anderen vroeg testen kan ik inkomen, maar misschien is dit niet het commentaar dat je in dit soort topics moet plaatsen

TS: je mag idd niet naar de streepjes kijken op t staafje dat je erin stopt.. maar wanneer je m uitelkaar sloopt zie je idd nog meer teststripjes.. of die streepjes iets zeggen weet ik niet.. maar goed.. ik hoop voor je dat kv je duidelijkheid geeft....

liefs

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

waar mag ze haar mening dan volgens jou wel plaatsen?
    het gaat toch over zwangerschapstesten?

ik ben het met nimian eens

dat super vroege testen heeft helemaal geen zin, anders bestond er ook geen nod
    en met het bewerken en openbreken van testen maak je jezelf alleen maar hondsdol, je ziet dingen die je graag wilt zien.

17. LOVE

LOVE Niet meer actief

Volgens mij was dit het topic van mamavanbrandon???? Ichtus, ik deel je mening hoor.

18. LOVE

LOVE Niet meer actief

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik vind niet dat je kunt zeggen dat wanneer je zwanger bent je dit wel voelt. Voor mijn dochter zijn we ruim 2 jaar bezig geweest en elke maand was er wel weer iets nieuws waardoor ik dacht dat ik wel eens zwanger kon zijn.
    Dus een beetje makkelijk gezegd dat je niet eens een test nodig hebt.

Maar goed, zover voor NOD testen moet iedereen zelf weten. Ik heb het zelf nooit gedaan, ik had een hekel aan die witte testjes! ;)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Glimworm.. en ook Nimian.. ik ben t op zich nog wel met t commentaar eens (ook al test ik zelf ook voor NOD).. vind alleen niet dat dit de plek is om t zo te melden.. daar is nl zoals Love meld een ander topic voor..

Ik bedoelde t niet rot.. vond t alleen voor TS een beetje naar overkomen.. vandaar mijn reactie..

Maar idd.. terug naar topic en ts...

Deel Deze Pagina