clear blue digitaal open gebroken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavanbrandon, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    nou de kv test was ook negatief. Was trouwens een dag overtijd, dus snap al dat gedoe hier niet zo, over dat vroeg testen. en dat moet ieder voor zich weten toch? Snap heeeeeel erg goed dat je zo graag wil weten waar je aan toe bent dat je net niet 4 dagen langer kan wachten tot je nod om te testen. Maar waarom anderen zich hier aan irriteren? Dat snap ik dan weer niet.

2. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    ben het met je eens gewoon doen wat je zelf wilt,heb ook voor mn nod getest,en hij gaf het toch al duidelijk zwanger aan.

ligt gewoon aan het HCG de ene maakt meer als de ander aan,blijkbaar kan ik dus wel vroeg testen.

3. flitsendesannie

13 jun 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar goed niet naar de streepjes kijken van digitalen, het is duidelijk dat alleen je hormoon als je zwanger bent het 2e streepje aan maken, ik heb het ook gehad heb een andere test extra gekocht die niet digitaal is, en daar gaf die het zelfde aan.... want als die test het niet doet staat er ook in de bijsluiter dat je gewoon het staafje kan gebruiken... dat zou dan ook een negatief beeld moeten geven. ik wacht nog even af en volgende week test ik weer;)

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb toen ik net bezig was elke maand getest met die cd digitaal en had elke maand 2 strepen net zo duidelijk als op de foto en zelfs nog duidelijker..

Ben inmiddels in de MMM gestapt..

En helaas staat er echt in de bijsluiter van de cb digitaal dat je NIET naar de streepjes mag kijken..

Deze strepen reageren namelijk niet op je hormoon..

Bedoel dit niet kwaad ofzo maar k heb mezelf ook blij gemaakt 4x met een dooie mus en nu ik in de mmm zit weet ik wel zeker dat die strepen gewoon negatief zijn :(

Hoop dat je alsnog snel een mooie test hebt mamavanbrandon

5. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Balen dat de kruidvat nagatief is! Maar wie weet heeft je lichaam nog niet genoeg HCG aangemaakt. Je bent tenslotte overtijd! Duim voor je dat je over 2 dagen een positieve test hebt!

6. LOVE

LOVE Niet meer actief

Ooh wat jammer! Ik wil toch even mijn excuses aanbieden omdat ik misschien te snel, te hard heb geroepen dat ik dacht dat je wel zwanger kon zijn. Sorry! Maar goed, geen bloed, houd moed!!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

spannend meid, ik heb toen ook naar die streepjes gekeken...heel normaal volgens mij maar je hebt er niks aan helaas!
    Hoe is het nu met je?

8. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland

heb vernomen van de ha en de verlosk dat het ook mogelijk kan dat een zw schaps test ligt op lh hormoon kan testen dat is bij mij namelijk ook een keer gebeurd...

9. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    mama van brandon

ik hoop voorje dat je snel posi test!!
    liefs

10. music4life

music4life Niet meer actief

even een vraagje over de cb digital! die zwanger niet zwanger aangeeft kan je daar losse test staafjes voor kopen?

11. LOVE

LOVE Niet meer actief

Volgens mij bestaan die niet

12. Seth

Seth Niet meer actief

De persona testen, zijn hetzelfde als de cb teststaafjes.... ik heb het alleen nooit uit kunnen proberen.... want mn persona staafjes waren op....

hij leest de test trouwens wel.... en het werkt hetzelfde....
    behalve dan dat persona op een ander hormoon test... maar mn persona staafjes werden wel donkerder toen ik zwanger bleek.....

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Music als het goed is wel meid!!
    Ga je testen? spannend....succes!!!

14. mamavanbrandon

17 nov 2009
    627
    0
    0

hmm ja wel goed.. ben ondertussen weer flink ongi.. zit er wel weer van te balen :(

maar goed, op naar de volgende ronde!! ronde 10 alweer..

hoe is het met jou..? mooie dikke buik al ;)?

15. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje alweer rond 10 meid....dat is niet leuk.....jammer...

Ja hier rond en gezond he, maar zal je niet teveel lastig vallen met mijn zwschapsverhalen..

16. LOVE

LOVE Niet meer actief

Wat jammer dat je weer ongie bent :x Beetje cliché maar hopelijk gaat ronde 10 jullie meer goed nieuws brengen!

17. mamavanbrandon

17 nov 2009
    627
    0
    0
    Oh je mag me alles vertellen hoor..! Dat kan ik nog wel hebben :) had niet verwacht dat het bij ons zo lang zou gaan duren.. Maar we gaan weer vil goede moed deze nieuwe ronde in! Alleen het moment dat je ongi word is altijd even balen en een beetje verdrietig..

18. Alita

Alita Niet meer actief

Nee dat denk ik dat je dit niet verwacht?
    In principe kun je wel zwanger worden wel een geruststellende gedachte denk ik?

Hoop voor je dat het snel lukt meid!!:D

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meis,

Zag toevallig dit topic van je.. Balen dat je weer ongi bent zeg :(

Ronde 10 alweer.. Geloof me ik weet PRECIES hoe je je voelt.
    Houd moed.. Een dikke knuffel voor jou!!!

xxx

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Nikske dus bij jullie hebben ze ook van alles ontdekt zie ik?
    Wel ergens fijn dat je nu tenminste iets weet?

Kan je nog van een topic een tijdje geleden als je denkt waar bemoeit zij zich mee haha

Deel Deze Pagina