Hallo allemaal, Even het volgende, ruim 2 weken terug wil ik met ovulatie testen starten omdat ik mijn cyclus niet weet en wilde me eisprong op sporen. NA 3 dagen alleen maar positieve testen had ik hier een foto geplaatst daarvan. 31 mei heb ik een curretage gehad dus zei iemand hier doe anders even een zwangerschaps test misschien hebt je nog hcg in je systeem dus test gedaan en een duidelijke dikke streep. Na een week weer test gedaan en op deze kwam pas een heeeeeeeeel licht streepje na 10 minuten. dus ben de dag erna met ovulatie testen begonnen. De eerste was helemaal wit en iedere dag erna kwam er een iets duidelijker streepje. Alleen heb ik er 2 dagen bij gehad dat ik de ovulatie test uit de verpakking haalde en dat het test gedeelte een stukje verkleurd leek dus die dagen heb ik een paar uur erna nog een test gedaan en op allebei waren die testen dan een duidelijker streepje te zien. NOu dacht ik dat ik de 19de mij eisprong had maar ik heb 3 dagen volgens mij nou positief getest en vanmorgen was hij ineens helemaal negatief maar deze test was dus een beetje verkleurd voor gebruik dus doe ruim 3 uur erna nog een test en deze lijkt ook wel weer positief. Nou snapt ik er even helemaal niks meer van hier een foto alleen is ie niet heel duidelijk dus hoop dat het een beetje te zien is, de onderste test is zijn de 2 streepjes even donker alleen op de foto niet goed te zien, mag ook maar 1 foto plaatsen. dus als iemand het wel snapt, please leg het mij ook even uit groetjes miranda
volgens mij kun je ovutesten t beste in de middag doen voor zover ik heb begrepen.. Maar volgens mij zijn ze nog niet posi? is de teststreep net zo donker of donkerder dan de controlestreep? Wat ik zo op de foto zie namelijk niet... Maar ik ben geen expert hoor!
Als eerst, je mag niet met de eerste plas van de ochtend (na de nacht) testen, want dan zit er meer lh in je urine. Ik kan verder niet goed zien op de foto of hij nou positief was of niet. Uit ervaring weet ik dat de testen na verloop van tijd lichter worden. Dus daar kan het ook aan liggen. Ik heb nog maar 1 ronde met ovutesten gewerkt, dus kan er verder niet veel over zeggen. Misschien anderen?
Na mijn curretage in februari heb ik waarschijnlijk helemaal geen ei gehad (heb getemperatuurd waar het altijd heel duidelijk aan te zien was, in mijn fotoalbum kun je het zien). Wel werd ik netjes na 30 dagen ongesteld, wat ik nog helemaal niet verwacht had. Misschien is dat de rede? Anders zou ik gewoon doortesten!
Hallotjes, Nee ik doe het niet met me ochtend urine, ben iedere dag al om 4 uur op dus om 11 uur is voor mijn systeem middag. Maar goed om te weten. De 2de test van de 18 de de test van de 19de en de 20ste waren na tien minuten even donker dus 3 dagen achter elkaar en de onderste was bijna even donker dus wel negatief dus. Denk zomaar dat me ongesteldheid er aan komt, had gister de hele dag krampen onder in me buik en heb veel wit slijm verlies. Weet echt niet meer hoe het voelt ongesteld zijn ben het al ruim een jaar nu niet meer geweest, ja 11 maart maar dat was maar 2 dagen en niet echt een ongesteldheid. Ik wacht het even af, bedankt meiden voor de reactie,s Groetjes
ovu testen meten alleen je lh-piek, ze garanderen geen eisprong, het kan dus zijn dat je een hardnekkig ei hebt die niet wil springen. Je lichaam stopt dan even met het proberen te laten springen, om het op een later tijdstip weer te proberen om je ei te laten springen.
@blackeyedgirl dat zou natuurlijk ook kunnen, ik heb endometriose in me eierstokken, alleen hadden de artsen gezegd dat de curretage het niet erger zou maken maar de kans is er altijd. Maar wacht het allemaal even af. Heb wel met mate care gebeld, haalde vanmiddag een ovu test uit de verpakking en daar stond het test streepje al op en pak en nog 1 uit de verpakking en van die was het test gedeelte helemaal beschadigd en de laatste die ik had was het zakje met korreltjes open en die test strip was helemaal grijs dus even gebeld en het hoort helemaal niet en nu kan ik er niet van uit gaan dat mijn testen van af gelopen week geldig zijn. Maar krijg een paar nieuwe testen op gestuurd en moet de testen die ik hier heb terug sturen. Wel bedankt voor de reactie,s groetjes