ronde Wij zijn ondertussen vanaf vandaag weer begonnen....ronde 15. Heel men dagje weer naar de knoppen, voel me echt rot. Heb zo het gevoel dat ik mijn ventje weer teleurstel, hij zegt het niet en denkt het wss niet. Maar ik zit weer een keertje met die gemengde gevoelens. Ik voel me dan heel erg rot en verdrietig, maar langs de andere kant denk ik hop weer een nieuwe kans maar dan nemen die negatieve dingen weer de overhand. Ik ga proberen om er deze ronde veel minder mee bezig te zijn, al weet ik dat het niet makkelijk zal zijn. acht ja ... moet het gewoon van me afschrijven.sorry grtz sarah
schrijf het maar lekker van je af hoor. ik moet mijn gevoel soms ook kwijt en dan type ik me hier helemaal los. het lucht toch wat op. ik ken het gevoel dat je baalt en verdrietig bent. zijn jullie al bij de dokter of gyn geweest?
ik kan me goed voorstellen dat je het soms even niet meer ziet zitten als je al een tijd bezig bent en het wil maar niet lukken! maar probeer er idd niet teveel mee bezig te zijn, dan komt het vanzelf! kop op! en schrijf het lekker van je af als je jezelf rot voelt! groetjes rebbel
makkelijk gezegt dan gedaan rebbel. ik heb vandaag zo een gevoel van het komt niet goed , zegt een vriendin van me die zwanger is wat vrij vlot ging van ach joh kom op het komt wel goed er niet mee bezig zijn. toen had ik zo van hou je mond toch jij was zo zwanger ik ben al 18 maanden bezig. sommige kunnen dan zo makkelijk kletsen maar hebben geen idee hoe het is als het niet wil lukken, zoals die vriendin van me, ze doet er zo luchtig over.
Heel veel succes meid! Weet hoe deze ervaring is....heel teleurstellend en frustrerend! Zet hem op hoor...samen veel babbelen he! Elmo Ai..zit ze niet echt op te wachten denk ik. Niet om je nou aan te vallen want je bedoelt het ongetwijfeld meer dan goed. Maar dit zijn dus van die cliche's / dooddoeners waar ze w.s. de afgelopen 15 rondes al mee doodgegooid is. Ik zeg het ook alleen omdat ik uit ervaring weet dat je hier helemaal niks aan hebt.
Doe maar lekker klagen. Die gedachten over je ventje heb ik ook elke keer weer. Ik merk ook niets aan hem, maar denk dan wel dat hij het ook niet zo leuk vindt, ook al weet ik dat niet zeker omdat hij het niet uitspreekt. Idd Sonja... zulke opmerkingen zijn soms niet te verhappen. Idem met mijn schoonzusje, 2e ronde zwanger, had het eerst niet echt door, omdat ronde 1 ook wat langer duurde dan "normaal"... (ja, wat is normaal als je net met depil gestopt bent he?) Die zegt ook steeds tegen mij dat het wel goed komt en dat dat we het net als hun gewoon elke dag moeten doen.. pfff... Ze snappen niet dat het na zoveel (ondertussen in 14e ronde, 11 maanden) rondes echt heel moeilijk is om er niet veel mee bezig te zijn. Bij elk krampje en elk spierpijntje wordt je eraan herinnert, dat het 'misschien wel een symptoompje' kan zijn. Die dingen hebben ze niet bewust meegemaakt en dan is zo'n opmerking soms heel moeilijk te relativeren voor jezelf.
Ik weet precies wat je doormaakt , heel herkenbaar . Schrijf het lekker van je af , dat helpt echt Groetjes Joyce
meid geef de moed niet op wij hebben er ook 15 mnd over gedaan en toen was het uit eindelijk zover ook nog best onverwachts ben aan het terug rekenen geweest maar weet het nog steeds niet... Helaas is het bij mij mis gegaan maar koppie omhoog houden hoor
Ja we hebben al veel onderzoeken laten doen, bij mij is alles in orde en mijn man heeft een hersteloperatie achter de rug. Hij had zich laten steriliseren in zijn 1ste huwelijk. Nu zijn de zwemmertjes wel goed en er zijn er genoeg, maar toch.... Altijd dat wachten en dan die teleurstelling elke maand opnieuw. We zitten er weer even door. grtz sarah