Hoeveel dagen na eisprong hebben jullie de clearblue digitale test gedaan en positief getest? Ik heb gister licht positief getest met Sensitest Midstream en Kv 2 voor 5. Vanochtend al een wat duidelijker streepje met Sensitest en heb voor morgenvroeg nog een KV gehaald en ook een ClearBlue. Nu twijfel ik alleen of ik deze al moet doen. Ik zit morgen op LF 13 (of 12). Officieel is mijn NOD vandaag maar ik heb normaal ook maar een LF van 10 of 11 dus dan is dat natuurlijk vroeger dan de NOD waar de tests vanuit gaan (14 dagen LF). Kan ik em morgen gerust wagen of zeggen jullie nog een dagje wachten??
Ik heb 1 of 2 dagen na NOD positief getest. Weet t niet zeker, denk 2 dagen maar volgens mn banner 1 dag Hoop dat ie bij jou ook mooi posi is!!! Volgens de bijsluiter kun je m iig gebruiken vanaf je NOD. Moet er wel bijzeggen dat ik het met avond urine heb gedaan. Liefs mij
Tja, bij mij weet je het resultaat Zaterdag al positief getest met de CB met conceptie-indicator. Zou het gewoon proberen!