Hoi Meiden, Ik ben 2,5 week overtijd of ik heb een menstruatie overgeslaan. Heb vorige week voor de zekerheid een ovutest gedaan en toen had ik mijn eisprong. Ook veel rekbaar slijm (eiwit), dus s`avonds en de avond erna voor de zekerheid maar geklust Dus was er vanuit gegaan dat ik volgende week ongesteld moet worden maar kon het niet laten om toch een zwangerschapstest te doen. En ik lijk een heeeel vaag lijntje te zien. Hopelijk zien jullie ook wat, want krijg hem haast niet op de foto Bekijk bijlage 239291
Heb de foto met mijn telefoon gemaakt maar hij focust niet goed genoeg. Maar als ik het scherm van mijn laptop kantel dan zie ik hem wat duidelijker hahaha
Heel heel vaag in de verte lijk ik een schaduwlijntje te zien. Over twee dagen nog eens testen?? Hopelijk wordt ie duidelijker. Spannend!
Op die van vanochtend zag ik niets, maar op deze wel!!!!! Zonder in mijn ogen te knijpen! Spannend!!!! Hoop dat ze komende dagen duidelijker worden!
Als ik het scherm van mijn laptop kantel dat zie ik ze. Je laatste foto is duidelijker ook in het negatief. Spannend
op die eerste zie ik wat vaags de 2e lijkt al beter ik denk zwanger maar zeg het voorzichtig hoe lang zou je dat nu moeten zijn ?>
op die laatste zie ik duidelijk een vaag streepje rechts. (ok beetje raar gezegd haha!) die anderen niet zo eigenlijk, maar dit lijkt er al meer op. spannend hoor!
Goeie vraag haha. Mijn laatste menstruatie was 13 maart en sindsdien niet meer ongesteld geweest. Had vorige week een ovutest gedaan en waren ook niet positief, denk ik zelf. Wel had ik de tekenen voor een eisprong dus die avond en avond erna gelijk aan het klussen geweest. Ben nu 2.5 week overtijd en eergister waren de testen nog omo wit. Deze test vanmiddag met middagurine gedaan en daar kwam dit uit.
Hoi Allemaal, Vanmorgen een Clear Blue digital gedaan. En zie hier het resultaat Bekijk bijlage 239441