clear blue digitaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cilia, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik ga morgen gelijk een tweede test halen en geen digitale meer, dat kan ik je wel vertellen...

HAHA want ik vertouw dat ding voor geen meter. De streep was echt superduidelijk, ik dacht nog wat raar dat er 2 strepen staan. Het was dus niet zo'n vaag lijntje die je hier wel eens op foto's ziet. Ik hoefde de test niet naar mn oog te brengen om het te kunnen zien.

God wat ben ik ook een muppet dat ik niet gelijk een tweede test heb gehaald zoals ik van plan was...

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Succes met testen.

Als ik heeeeel eerlijk ben, zou het me niets verbazen als je morgen positief test.
    Maar ja...dat mag ik natuurlijk eigenlijk niet zeggen, want tja, het testresultaat mag niet van de strip af worden gelezen :D
    Ben benieuwd........

3. Niet meer actief

ik ook!! ben ook zo zenuwachtig dat ik van gekkigheid niet weet wat ik moet doen!!

Helaas herrinnert manlief me eraan dat ik morgen moet werken van 7 tot 2, dus dat ik beter woensdag kan testen met ochtendurine...

of zou ik het ook 's middags kunnen doen?

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
  5. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    nee ik heb er geen foto van, ga morgen ochtend weer nieuwe test doen, dan ben ik 1 dag overtijd. ik was er ook van overtuigd dat ik zwanger was deze maand, had allerlei kwaaltjes. nu maar hopen dat mijn ongi wegblijft!!!

6. Niet meer actief

Ja Cilia, ik deel je mening! lekker hopen dat we een kindje krijgen!!!

Ik heb voor de zekerheid 2 tests gekocht die ik allebei maar ga doen! hahaha

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Mo666, misschien steek ik je een hart onder de riem als ik vertel dat ik meestal pas positief test als ik een week overtijd ben?
    En dan maakt het niet uit welk merk test ik doe.

Dus het kan zijn dat jouw lichaam gewoon nog te weinig HCG aanmaakt om positief te testen, maar zolang de duiveltjes er nog niet zijn kan het nog alle kanten uit!

Veel succes met testen, ik duim voor een positief resultaat!

Groetjes, Wendy

8. Niet meer actief

hoi Wendy, heel erg bedankt!!
    Ben intussen al 4 dagen overtijd en ik voel nog niks aan duivels aankomen. Ben ook zo zenuwachtig! Heel erg bedankt voor je hart onder de riem!!

Vind het zo fijn dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft, jullie zijn allemaal schatten, bedankt!!

9. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Mo666,

Spannend! ga je die testen morgen doen?

10. Niet meer actief

ja zodra ik wakker ben... gelijk!!!

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Wil niet lullig doen en gun het je van harte als het we zo is, maar ik had ook een tweede streep bij de digitale test een paar weken geleden.. Maar ik ben echt niet zwanger

12. Niet meer actief

nee, ik ben ook wel reeel hoor! Maar zolang ik nog niet ongie ben is er hoop he!!!

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    altijd hoop houden. Dat heb ik nog zelfs nadat mijn bloedtest negatief bleek te zijn.. Hoop dat ze een foutje hebben gemaakt ;)

14. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    mj. wat jammer zeg, heb er gewoon overheen gelezen sorry... Hoop dat je meer duidelijkheid hebt binnenkort.

Mo666 zou het morgen dan toch echt..succes en ik duim

15. Niet meer actief

@Britt1

Dank je meis, weet dat je zelf genoeg aan je kop hebt nu!!
    Ik laat het jullie weten

X

16. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Succes meid morgen met testen. Als ik thuiskom van me werk kom ik het gelijk checken! Ik duim voor je! :D

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Mo666 ik duim voor je!
    Ik ben morgen vrij, dus ik kan extra hard duimen op...............................................................eindelijk een positieve test.

Spannend! Laat je het ons weten?

Knuffel Neia

18. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook mijn duimen gaan hard voor je draaien!
    Liefs, mussie

19. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    En en, heb je al getest?

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006