ik ga morgen gelijk een tweede test halen en geen digitale meer, dat kan ik je wel vertellen... HAHA want ik vertouw dat ding voor geen meter. De streep was echt superduidelijk, ik dacht nog wat raar dat er 2 strepen staan. Het was dus niet zo'n vaag lijntje die je hier wel eens op foto's ziet. Ik hoefde de test niet naar mn oog te brengen om het te kunnen zien. God wat ben ik ook een muppet dat ik niet gelijk een tweede test heb gehaald zoals ik van plan was...
Succes met testen. Als ik heeeeel eerlijk ben, zou het me niets verbazen als je morgen positief test. Maar ja...dat mag ik natuurlijk eigenlijk niet zeggen, want tja, het testresultaat mag niet van de strip af worden gelezen Ben benieuwd........
ik ook!! ben ook zo zenuwachtig dat ik van gekkigheid niet weet wat ik moet doen!! Helaas herrinnert manlief me eraan dat ik morgen moet werken van 7 tot 2, dus dat ik beter woensdag kan testen met ochtendurine... of zou ik het ook 's middags kunnen doen?
Ik herken het helemaal, dat je hier gek van wordt. Hier de link van 2 topics die ik toen opende. Kun je teruglezen hoe het bij mij toen ging. Beide keren bleek ik idd zwanger te zijn (Anouk bleek toen ook zwanger), maar zoals je kunt lezen was dit helaas niet bij iedereen zo http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ede+streep http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ede+streep
nee ik heb er geen foto van, ga morgen ochtend weer nieuwe test doen, dan ben ik 1 dag overtijd. ik was er ook van overtuigd dat ik zwanger was deze maand, had allerlei kwaaltjes. nu maar hopen dat mijn ongi wegblijft!!!
Ja Cilia, ik deel je mening! lekker hopen dat we een kindje krijgen!!! Ik heb voor de zekerheid 2 tests gekocht die ik allebei maar ga doen! hahaha
Hoi Mo666, misschien steek ik je een hart onder de riem als ik vertel dat ik meestal pas positief test als ik een week overtijd ben? En dan maakt het niet uit welk merk test ik doe. Dus het kan zijn dat jouw lichaam gewoon nog te weinig HCG aanmaakt om positief te testen, maar zolang de duiveltjes er nog niet zijn kan het nog alle kanten uit! Veel succes met testen, ik duim voor een positief resultaat! Groetjes, Wendy
hoi Wendy, heel erg bedankt!! Ben intussen al 4 dagen overtijd en ik voel nog niks aan duivels aankomen. Ben ook zo zenuwachtig! Heel erg bedankt voor je hart onder de riem!! Vind het zo fijn dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft, jullie zijn allemaal schatten, bedankt!!
Wil niet lullig doen en gun het je van harte als het we zo is, maar ik had ook een tweede streep bij de digitale test een paar weken geleden.. Maar ik ben echt niet zwanger
altijd hoop houden. Dat heb ik nog zelfs nadat mijn bloedtest negatief bleek te zijn.. Hoop dat ze een foutje hebben gemaakt
mj. wat jammer zeg, heb er gewoon overheen gelezen sorry... Hoop dat je meer duidelijkheid hebt binnenkort. Mo666 zou het morgen dan toch echt..succes en ik duim
Succes meid morgen met testen. Als ik thuiskom van me werk kom ik het gelijk checken! Ik duim voor je!
He Mo666 ik duim voor je! Ik ben morgen vrij, dus ik kan extra hard duimen op...............................................................eindelijk een positieve test. Spannend! Laat je het ons weten? Knuffel Neia