Ben ook nieuwsgierig. Kan iemand (tijdens het wachten ) mij vertellen hoeveel dagje je na je NOD kunt testen? Gr Droom
Ik heb er 3 dagen voor getest, ik kon echt niet langer wachten. Er kwam duidelijk"zwanger " te staan( digitale van CB) Helaas is ook dit mis gegaan Maar goed, je kan dus wel eerder testen. Liefs, mussie
Dankje Mussie. Even wachten tot in ongi wordt en dan gaan we er de volgende ronde tegen aan. Gr Droom
@droom Succes! Maar je weet nu toch nog niks, je hebt nog min 4 of 5 dagen of zie ik dat verkeerd? Liefs, mussie
duurd nog even maar wel heeel veel succes met testen hopen dat je gewoon lekker zwanger bent. groetjes esther
Het klopt dat ik nu nog niets weet, maar we zijn net begonnen. Hebben dus deze maand niet op die eisprong gelet. Zou wat zijn als ik nu al gelijk zwanger zou zijn.. Ik wilde eigenlijk niet gaan testen deze maand maar kan natuurlijk wel een keertje proberen. Zat dus eigenlijk echt te wachten tot ik ongi zou worden. Maar dat duurt zo lang!! Wie weet haal ik vanmiddag een test om er gewoon één uit te proberen. Gr Droom
Ik zou nog even wachten met testen als ik jou was. 6 dgn voor je NOD is nog wel erg vroeg. Als ie nu negatief aangeeft, wat wel erg waarschijnlijk is aangezien de evt. innnesteling pas net heeft plaatsgevonden, ben je nóg niet wijzer geworden. Maar oké, ik weet 't, wachten is zo ontzettend moeilijk
Wat laat je jezelf toch snel meeslepen zeg!! Heb wel een test gekocht maar toen ik er net mee klaar stond dacht ik 'dit is echt onzin'!! Zoveel vrouwen proberen het hier al maanden en ik denk dat ik na één maand zwanger ben , sorry hoor meiden!!! Ik wacht net als alle andere hier gewoon tot ik op mijn nod ben. Is nog maar een paar dagen, die kan ik best wel wachten. 8) Sorry hoor, Gr Droom