Gisteravond gingen m'n man en ik de klossen onder ons bed zetten. 't Moet er toch een keertje van komen. M'n man mopperde al dat hij er 1 te weinig had, maar ik wilde dat ze er onder kwamen want anders duurt het zo weer een paar dagen.... Toen we eenmaal in bed geïnstalleerd waren leek er niets aan de hand. Op een gegeven moment hoorde ik een beetje een krakend geluid en vroeg gelijk: "wat is dat??" Voor dat mijn man antwoord kon geven storte het hele bed in!! Ik schrok me een ongeluk! Wat bleek nou, een houten balk, onder de matrassen bij het hoofdeinde, was finaal doormidden gebroken. Mijn man had dus toch gelijk dat hij nog een extra klos moest hebben.... (voor onder de balk bij het voeteneinde) Om half 12 dus de hele ombouw maar uit elkaar gehaald en de lattenbodems op de grond gelegd, met de matrassen er op. Vanavond moet m'n man dus het bed maar weer in elkaar gaan zetten en de balk bij het hoofdeinde vernieuwen En een extra klos er onder zetten... Achteraf hebben we er vreselijk om gelachen, maar op het moment dat het gebeurde niet zo...
We lagen er wel in hoor.. gelukkig sliepen we nog net niet, want dan had ik me echt een ongeluk geschrokken.
Haha, ik zie het zo voor me! Dus toch maar weer een nieuwe poging! Is wel schrikken! Hier ooit midden in de nacht door het bed gezakt toen we lagen te slapen..jesus dan meen je echt dat je op een andere planeet bent belandt ofzo haha!
Oooooooow das schrikken. (moest wel een beetje lachen) Maaaaaaaaar wees blij dat het nu gebeurd en niet onder de bevalling hihi!
Sorry, ik lig helemaal dubbel.....Terwijl het helemaal niet leuk is voor jullie! Wij zouden vanavond gaan beginnen met kratten (kunnen geen klossen gebruiken omdat we geen potten hebben). Maar ik roep al de hele tijd dat ik er tegen op zie, en helemaal niet omhoog wil. MIJN BED KRAAKT NU AL ALS EEN DOLLE! We hebben nu, mede dankzij jou verhaal, besloten om ze niet te plaatsen en aan te kijken hoe alles gaat lopen. Ik ga in het ziekenhuis bevallen (als alles volgens plan loopt). Ik hoop niet dat ik uit ga scheuren of ander soort verzorging nodig heb. En het bed opmaken kan mijn vriend ook doen, hij is tenslotte twee weken vrij na de bevalling! Ook voor andere hulp, bijvoorbeeld met borstvoeding zie ik wel of er een andere oplossing is. Mocht het toch nog nodig zijn, dan staan ze wel vast in de slaapkamer klaar.....:x
Oh ik baal ook zo van die klossen en zie er tegenop. We hebben iets van 14 pootjes onder ons boxspring bed. Denk dat ik een matras extra aan mijn kan leg. Wil sowieso niet thuis bevallen. Maar die klossen maakte alles zo hoog vorige keer dat ik met moeite mijn bed uit kwam. Charlie
Even voor de duidelijkheid: ik heb ook helemaal in een deuk gelegen hoor.... Toen de eerste schrik over was dan hè. M'n man is het bed nu weer in elkaar aan 't zetten, hopen dat het vanavond wel goed gaat!
hier was ik dus ook al heel bang voor maar manlief zegt... niets aan de hand hoor gebeurt niets heb het nu even laten lezen .. hij moest ook lachen maar gaat nu wel nadenken hoe we dat kunnen voorkomen.. bij mij gaan ze er pas onder tijdens de bevalling dus je moet er niet aan denken om dan in te storten als breek het het ijs meschien wel een beetje
Tijdens de bevalling pas????? Het is wel knap lastig om die dingen er onder te krijgen hoor en zwaar! Manlief is altijd blij als hij er hulp mee krijgt en ik kan me voorstellen dat je daar nou niet echt op zit te wachten tijdens je bevalling.
hier ook gelachen maar mijn bed zakte ook in elkaar toen die klossen er onder stonden maar bij onze volgende zou ik graag willen dat er gewoon een extra matras op het bed kwam heeft mijn moeder vroeger ook gedaan en die hadden een water bed. en indd een bed op maken of verschonen kan je man/ vriend ook. berder goed geslapen vannacht?
Ik kan me voorstellen dat je schrok. Maar het is best grappig. Maar nu ik dit weet, weet ik ook zeker dat er bij ons een extra klos onder het bed komt. Zat te twijfelen, maar wij hebben ook zo'n soort bed.
Gisteravond heeft mij man het bed weer in elkaar gezet. In het midden heeft hij twee stevige houten klossen gemaakt en aan de zijkanten die van het kraamcentrum. We hebben heerlijk geslapen vannacht!
whahahhahahahahhahahaha sorry. Lig echt helemaal dubbel. Zie het al helemaal voor me. hahahhahaha Zo heb ik ook dubbel gelegen toen ik zwanger was van de oudste. De klossen stonden er onder en mijn vriend wilde uit bed stappen om te gaan werken, maar had niet meer door dat het bed omhoog stond. Lag dus gelijk de eerste ochtend op zijn plaat. Toen lag ik dus ook helemaal dubbel
Haha dat was de eerste week met klossen mijn grootste nachtmerrie: dat het bed zou instorten! We hebben een boxspring met zo'n hoofdbord, en denk steeds dat dat hoofdbord eraf zal "scheuren" en dat we daar dan ook liggen.... Maar tot nog toe gaat het goed, en ik ben er blij mee, kan nu tenminste soepeler mijn bed uit dan toen het nog laag was.