Vandaag is officieel dag 70 van mijn cyclus. Ik was van plan om de HA te bellen om iets te vragen om mijn ongi op te wekken. Dus ik vandaag voor de zekerheid een testje gedaan en ja hoor: een streepje. Waar iedereen nu blij van zou worden ontstaat er bij mij lichtelijk paniek. Ik had in januari een MK en dan 1 keer ongi en nu een lichte streep. Ik ga het sowieso aan niemand vertellen en volgende week mijn VK bellen. Ik heb ook totaal geen symptomen en in mijn hoofd kan het niet goed gaan. Ik kan nu wel janken....
Meis toch gefeliciteerd! Ik hoop dat het een hele mooie plakbeeb zal worden hoor. Ik vind het een hele mooie test. Je kan wel bij de HA vragen voor een bloedtest om de hoogt van je HCG te bekijken en dan over 2wkn een echo proberen te plannen. Sterkte meid!
Zojuist gebeld. Ik kan 20 juni terecht voor een echo. Dat is over 10 dagen!!! Ik ben aan het aftellen....
Fijn dat je nog redelijk snel terecht kan voor een echo. Kan me de onzekerheid goed voorstellen. Hoop dat het deze keer allemaal goed gaat en je over tien dagen een stukje van die onzekerheid kwijt bent! In ieder geval....GEFELICITEERD!
dat is een mooie test zeg! gelukkig kan je 20 juni terecht voor de echo. Het is ook niet zoraar dat je onzeker bent hierover. ik hoop dat de onzekerheid snel weg is en dat je een plakbeeb draagt
Meid gefeliciteerd! En ik snap je onzekerheid heel goed! Ik hoop op een plakbeebje en dat je onzekerheid over 10 dagen weg is...
Meis dat is toch geweldig! Ik snap dat je onzeker bent en eerst wilt zien voor je het gelooft. Nog 10 daagjes!