Deze is van vrijdag.Vind zelf de streepjes ook wel erg licht blijven vandaar ook mijn onzekerheid bij mijn vorige zwangerschappen had ik op nod gewoon een donkere streep en ben ik ook gewoon gestopt met testen.Mijn eisprong had ik toen wel al op dag 11 misschien is dat het verschil.
Hoeveel dpo zit je nu en hoe lang is normaal je cyclus? Ik zie zeker streepje maar als je al aantal dagen over tijd bent dan vind ik het wel (te) licht.
Ik denk dat je deze ronde een laat ei hebt gehad en nog geen 14dpo was. Denk eerder 11/12dpo. Ik zou dinsdag nog eens testen met een kv2v5. Dan kan je goed vergelijken. En nog even wachten met een digitale.
Ik hoop voor je dat de kruitvat test op gaat lopen echter plaste ik op deze testen heel vaak zo'n streepje terwijl ik niet zwanger was...
Ik vind de kv test voor Nod wel erg licht, of je ei was later of het zit toch niet goed. Ik zou toch ff met die van de kv door testen kijken of die op loopt, als je vrijdag hebt getest zou die morgen een stuk donkerder moeten zijn. Veel succes en ik duim voor je!!
Hoe zeker ben je van jou eisprong? Ovulatietesten en temperatuurmethode? Anders kan goed zijn je nu een latere eisprong hebt gehad, verklaard de lichtere testen. Had zelf deze ronde een latere eisprong (7dagen later) bevestigd met ovulatietesten temperatuur en later ook de echo. Succes meid
Ik ben er niet zeker van heb niet gestest ben op m'n gevoel afgegaan en het tijdstip van vorige maand.
Met een negatieve cb zou ik er nog niet vanuit gaan dat ik zwanger was.Ik zie overigens wel een licht streepje op de kv,en een pennestreep op de andere.Die pennestreep zou ik zelf als negatief beschouwen,en de kv vind ik erg licht voor op je nod. Maar zoals al eerder is gezegd,misschien heb je gewoon een latere eisprong gehad.Dat kan bij iedereen wel eens gebeuren,en heb je over een paar dagen wel een positieve cb. Ik zal voor je duimen in ieder geval.
Heb je trouwens de digitale met of zonder indicator gedaan? Die met indicator is veel gevoeliger,dan die zonder indicator.Dat zou ook verschil kunnen maken.