JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Zie je wel gefeliciteerd meid! Nou maar hard duimen dat alles goed gaat en dat je snel voorbij die 13 weken bent!
Ha, zie je wel! GEFELICITEERD! Bij mij staan er ook 2 streepjes op en ik ben ook zwanger (ja, stond er ook) maar ik vind die test verdomd veel lijken op de test van de etos die ik een jaar geleden heb gedaan. En die waren niet digitaal... Die zagen er in mijn herinnering precies zo uit... Ik vind die digitale testen echt waardloos trouwens. Je kunt het maar een uur aflezen! Ik dacht: leuk om te bewaren... Waardeloos dus! Doe mij maar gewoon een ECHT HEMA ECHT ZWANGER test! Die was 2 dagen voor NOD al heeeel duidelijk!
Woow, proficiat meid! Ik wou dat ik ook zo'n test had... Als ik teminste eens ga testen, want ik durf niet goed
hahah jaa ik weet me cyclus nog niet eens goed.. dus vind het geweldig, eerst getest negatief, en toen digitaal en dat ging niet zoals k het wou en nu Weet iemand ook hoe ik nu kan berekenen hoe ver ik ong zou zijn.. mijn CB normaal gaf het aan.. dus ik weet het echt niet
ik neem aan positief als ik onderin kijk bij haar ondertitel.. ? dus denk toch zwanger.. raar dat er 2 streepjes kunnen staan en dat je dan niet zwanger bent.. ik dacht dat die er echt alleen kwamen als je zwanger was of je hem nou wel of niet in dat apparaat doet! dus meid van harte als het zo is!
zie haar berichtje een paar regels naar boven. Ja daarom mag je dus dat staafje niet aflezen. heb het dus tot 2 keer toe gehad, geen dikke 2de streep zoals ik had toen ik zwanger was, maar wel degelijk 2 strepen.
hoi. gefeliciteerd meid. maar ik heb even een vraag aan de meiden hier. ik heb getest en was weer heel licht maar ik ging later nog een keer kijken naar mijn test en hij was een beetje donkerder geworden. maar wel te vaag voor een foto, of het licht aan me camera. hihihi. groetjes honey
Buiten dat je die test niet aan de strip mag aflezen, welke van beide strepjes is het 'test' streepje en welke het controlestreepje? Ik was daar wel benieuwd naar, het linker streepje knalde er zowat af zo duidelijk was ie, de rechter was iets lichter.