Helllup

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope123, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Vrijwel altijd heb ik een cyclus van 28/29 dagen, gewoon betjes dus en altijd op tijd. Nu zou ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden. Had wel de gebruikelijk krampjes e.d. maar ben nu og niet ingesteld. Gisteren twee goedkope testen van Etos gehaald. Eén deed niets en de andere was 's avonds negatief. Balen dus, Maar vandaag nog niet echt iets. Ik heb wel twee enorme zware rotweken achter de rug (1.5 week geleden) met veel stress en spanning. De laatste week geen spanning e.d. meer, in tegenstelling zelfs. Zou het kunnen wezen dat deze spanningvan toen het proces iets uitsteld? Loop comtinu naar toilet om te kijken of ik al ongi ben geworden. Niets te zien tot zojuist, toen wat gelig vocht. Had eerder weleens wat bruinachtog/roze vocht voordien maar dit niet eigenlijk.
    Probeer nuchter te blijven en verwacht ongi gewoon. Maar als er niets komt wat dan te doen en wanneer weer een test? Ben bang voor weer neagtief resultaat. Kan ander huisarts ook?
    Wie herkent dit?

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik had zoiets vorisge maand. Ik hbe toen eerst 3 testen gedaan voor ik naar de huisarts ging. Die test was ook negatief.

Ik werd uiteindelijk 2,5 week te laat ongesteld. Ik had toen ook veel stress gehad. Ik kan me voorstellen dat dit bij jou ook het geval is.

Anders misschien ontipllen? Ik weet niet wanneer je gestopt bent?

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hé! jammer voor je zeg. Ik ben al sinds mei gestopt met de pil en heb een normale cyclus.
    De stress is wel nu weg al een poosje weer dus dat zou niet logisch zijn.
    Heb wel erg pijnlijke borsten al een paar dagen en dat heb ik nooit gehad eigenlijk en was vanmorgen misselijk...maar verwacht niets, al meerder negatieve testen gehad dus ja...probeer er morgen weer één anders idd huisarts...

4. Niet meer actief

ik zou anders over 3 dagen nog eens testen als je dan nog niet ongi bent
    spannend hoor
    hoop voor je dat het toch raak is ;)

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik ben in juni gestopt en ook deze maand is alles weer van slag.

Succes!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

ander kun je ook een digitale kopen deze zijn duidelijk qua uitslag..
    je ongi kan idd uitgesteld worden door stress...

een mooi posi test zou natuurlijk super wezen:)

7. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ik hoop op zwanger ook natuurlijk maja blijf denken aan ongi, kan het niet tegenvallen (stiekem toch wel natuurlijk)...
    @ tipp42hgg: vreema dan toch he?! Ben jij al naar huisarts geweest? Kan het niet begrijpen dat je opeens dan zomaar zo een lange cyclus heb tussendoor. Dan is echt alles in de war ineesn. He echt vervelend dit...

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik hbe nu weer een te lange cyclus denk ik. Ik heb deze keer besloten om af te wachten. De vorige keer ben ik na het huisarts bezoek helemaal ingestort. Daar heb ik nu geen zin in...

Maar het is inderdaad heel vreemd allemaal

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Bij mijn vorige cyclus was mijn eisprong een week vertraagd. Wij hadden in die periode net een huis verkocht en waren bezig met de verkoop van ons huidige huis. Het voelde niet echt druk, maar ik denk dat al die gebeurtenissen onbewust er toch voor gezorgd hadden dat mijn ei later kwam. Ik was wel blij dat ik ovutesten had gebruikt anders had ik ook lang in de stres gezeten of het raak was. Maar weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? Ik heb wel een begrepen dat de tijd tussen je menstruatie en ei kan veranderen maar dat de luteale fase (tijd tussen ei en NOD) bijna altijd hetzelfde is.

Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina