Clear Blue digitaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door butt3rfly, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Na alle reacties hier ga ik morgenochtend nog een keer met ochtendurine een test doen van het kruidvat en dan toch nog een digitale halen.... Ik ben dan 3 dagen overtijd...
    Bedankt voor jullie reacties!

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zie dat je pas gestopt bent met de pil, dus je cyclus kan langer duren, of heb je je eisprong gespot?

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik had ook een vage posi kruidvat test toen met Ruben.
    Met CB digitaal stond er duidelijk zwanger! Dit was een dag of 2 vóór mijn NOD.

Succes morgen, ik hoop he tvoor je!

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik had dus uitgerekend op internet wanneer me vruchtbare dagen waren en er stond ook bij hoe je het kon opmerken aan de witte afscheiding. En de afscheiding werd ook precies meer op de dag dat ik het vruchtbaarste was..

Op de dag toen ik me eisprong moest krijgen heb ik wel een paar vage "steken" gevoeld, heel toevallig. Ik dacht dat mijn ei toen al geweest was, maar toen ik op het papier keek wat ik had uitgeprint was het wel die dag.

Ook heb ik de vrijdags na me ei een drup bloed verloren van 2mm ofzo, dus echt heel klein en verder niks meer.. Ja eergister een veegje roze..

Daarom vind ik het zo raar. Ook omdat ik blauwe aders op en boven me borsten krijg, maar ik hoor dat dat ook door ontpillen kan komen.

Je lichaam kan je voor de gek houden, maar ik vind het wel erg irri zo :oops: :)

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Witte afscheiding is juist geen vruchtbaar slijm he.
    Alleen doorzichtig slijm is vruchtbaar slijm ;)

Al getest vandaag?

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    al opnieuw getest?

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik wil ff kruidvat testen halen omdat die het eerder aan kunnen geven. Dus negatief is ook echt negatief denk ik (dan kan ik doorgaan met ontpillen).

Heb helemaal geen ongikrampen meer trouwens :( wel raar gevoel links onder in me buik..

8. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    ja maar dat bedoel ik ook!
    ! dikke streep en 1 lichte,maar ja dat zegt dus nog nix...jammer

Deel Deze Pagina