Hoi dames. volgens gynaecoloog en berekening ben ik nu 5,1 weken zwanger. volgens de Clear Blue digitaal ben ik maar 4 weken Ik maak elke zwangerschap wat minder hcg aan. was bij dochter ook. Clear Blue digital gaf steeds 2 weken minder aan dan ik was. Ben best bang dat het nu weer mis gaat. heb al 5 miskramen gehad en 3 gezonde kinderen. 8 januari was mijn nod. Hoop dat me hcg sneller gaat stijgen. de angst zit er bij mij goed in
Hier was het hetzelfde. Ik heb me laten vertellen dat het maar een indicatie is. Bind je er niet te veel aan vast. Ik test nu pas 3+. Succes
Ik snap je angst. Wanneer heb je je eisprong gehad? Misschien een late innesteling? Ik zou er misschien ook ééntje 's middags/'s avonds doen.
Ik snap je angst wel, maar ik zou niet al teveel waarde hechten aan die testen. Bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik al 3+ op 12 dpo. Bij de zwangerschap van mn dochter had ik pas 3+ toen ik ruim 6 weken was. Met 5 weken had ik ook nog 1-2. Wanneer ik 2-3 kreeg weet ik niet, want toen heb ik een week niet getest. Ik ga voor je duimen!!
Vertrouw ik je gynaecoloog en op je lichaam. Die testen zijn gemaakt op 'gemiddelden' en een lichaam is nou eenmaal niet gemiddeld. Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent, maar ik hoop dat je positief kunt blijven. Sterkte!
Dit had ik ook met 5 weken. Ben nu 8 weken en er zit blijkbaar nog steeds iets (geen echo gehad nog). Snap wat je voelt, het maakt erg onzeker. Dacht de dagen erna ook echt dat het mis zou gaan. Ik heb op internet de hcg-waarden gevonden waarop de test reageert. Als je die waarden vergelijkt met de minimale waarden van vrouwen die 5 weken zwanger zijn, dan blijkt dat je met 5 weken soms ook echt heel weinig hcg kunt hebben en dat er bij de ClearBlue dan een te korte termijn uitkomt, terwijl dat niks hoeft te betekenen.
mijn gyn is ook helemaal geen fan van die digitale dingen. Iedereen maakt verschillend hcg aan. (volgens haar een geweldige manier geld te verdienen) Idd vertrouwen op je eigen lichaam en de gyn kan zien/meten hoe ver je bent, dat is het meest betrouwbare
Maak je niet druk! De cb digitaal is qua weken niet geheel betrouwbaar. Zolang er zwanger dtaat ben je dat. Bij m'n dochter testte ik met 4 weken en 5 dagen 3+ Met de cb digitaal. Bij deze zwangerschap testte ik eindelijk pas een 3+ met 7 weken zwangerschap. Had een zeer trage hcg opbouw ditmaal. En termijn is bij mij absoluut zeker aangezien het een ivf poging is . Dus niet druk maken hoor, zwanger ben je
Die info met de weken en niet betrouwbaar heb ik ook van de artsen hoor. Zolang er zwanger staat ben je dat . De een bouwt snel hcg op en de ander langzaam. Zo zie je maar, bij mij ook 2 verschillende hcg opbouwen.