Ik had 9 dagen geleden ongesteld moeten worden, maar ben dat dus nog altijd niet. Zwangerschapstesten blijven ook negatief. Nu kreeg ik net mn ovulatietesten binnen, die we volgende maand willen gaan gebruiken, en nu dacht ik, ik probeer er gewoon eentje om te kijken of er nog wel iets gebeurt daar Nu kreeg ik dus een heeeel licht streepje te zien. Is dat altijd zo en zegt zo'n test alleen iets als er een donkere streep zichtbaar is, of betekent dat toch dat mn eisprong eraan komt, of misschien juist net geweest is?
Ik krijg ook altijd hele lichte streepjes te zien op mijn testjes Dit zegt echter niks, hij is alleen positief als het streepje even donker, of donkerder is dan de controlestreep. Ook zegt dit niks over een aankomende eisprong, hij kan van de ene op de andere dag knalpositief worden. Is dit je eerst maand met O-testjes?
Ik heb deze maand nog geen ovulatietesten gedaan, ik deed het alleen omdat ik dus nog steeds niet ongesteld ben geworden en wilde kijken of alles nog wel goed zit daar beneden. Vorig jaar heb ik van juni tot september geen eisprong gehad en was bang dat dit nu weer zou gebeuren Daarom deed ik zo'n test, ik dacht, misschien zegt een lichte streep dat er toch wel iets gebeurt down under.. Maar dat is dus niet zo
nee een licht streepje niet , was hij nou heel donker dan was t t vroeg voor een eispr dus dan had t een zw kunnen zijn . welke zw testen heb je gebruikt ???
Een stuk of 9 dipsticks en 1 midstream van sensitest Eergister de laatste gedaan, toen was ik 9 dagen overtijd dus toen had ie echt wel positief moeten zijn als ik zwanger was geweest! Ik voel wel vanalles beneden, maar het lijkt of het niet door wil zetten. Weet ook niet of ik mn eisprong voel of dat mn menstruatie eraan komt, lijkt zo op elkaar Hopen dat het eenmalig is en dat het vanaf volgende maand weer gewoon regelmatig is!