Hallo allemaal, Ik ben nieuw op deze website. Het doet me goed om te zien dat ik niet de enige ben. Ik heb op 31 januari een curettage gehad. Precies vier weken later werd ik ongesteld. Aanstaande donderdag is dus mijn NOD. Ik maak mezelf helemaal gek Telkens heb ik het gevoel dat het alweer raak zou kunnen zijn, maar misschien maak ik mezelf wel gewoon gek. Ik had de hele week rommelende darmen, was erg moe en heb de indruk dat ik grotere tepels heb. Ook heb ik regelmatig steekjes gehad in mijn eierstokken (afgelopen maandagochtend een hele harde steek linksonder tijdens het autorijden). Mijn borsten zijn echter niet gevoelig. Ik heb ook de indruk dat ik vaker plas. Soms zie ik na het plassen kleine witte vlokjes in de urine:s! Volgens mij wil ik zo graag dat het weer raak is, dat ik me teveel erop focus. Beetje beschamend eigenlijk. Toch heb ik ergens het gevoel... Ik had op 11 maart de controle-echo ivm de curettage. Alles zag er goed uit en de gyn zag verdikt slijm dat wil zeggen dat de ovulatie eraan zou moeten komen, maar zag geen vergrootte follikel. Ik heb een paar dagen ovutesten gedaan, maar niet positief getest. Ben zo bang dat ik geen eisprong heb gehad en dus gewoon ongesteld ga worden. Hebben meerdere mensen geleefd in de veronderstelling zwanger te zijn, terwijl dit vervolgens niet waar bleek te zijn? Stiekem blijf ik toch maar hopen...
Hoi TalChan, ja hoor, ik heb ook meerdere maanden zeker geweten dat ik zwanger was, maar werd helaas toch ongesteld. Schaam je niet, natuurlijk wil je het graag en zit je vol met hoop. En in de maand dat ik er niets van dacht, was ik juist zwanger Maar dat is geen regel hoor. Het kan zomaar zijn dat je wel zwanger bent. Een ding wat ik op dit forum geleerd heb, is dat bijna alles wel mogelijk is. Ik duim in ieder geval voor je dat je gauw een plakbeebje hebt.