Hallo allen, Gisteren heb ik opnieuw met de cb digi getest. Deze gaf 3+ aan en ben ik dus 5+ zwanger. Maar volgens mijn eigen berekening was ik gisteren 4 weken en 5 dagen. Dat ding meet op HCG dus kennelijk is de hoeveelheid HCG de HCG die bij meer dan 5 weken past. Kan het zo zijn dat ik dan zwanger ben van een tweeling? liefs, mamaT
hey mamaT ik zit hier met mijn kraamhulp met ongeloof jouw bericht te lezen zie dat je weer zwanger ben feli maar over dat hcg is complete onzin de ene maakt gewoon meer hcg aan dan de ander en dat heeft niks te maken met een tweeling of een eenling..... Groetjes Jessica ps : ben ondertussen bevallen van een prachtige zoon
Nee dat heeft daar niks mee te maken denk ik. Ik was vorig jaar ook zwanger van een tweeling. En in het begin bleven mijn streepjes ook best wel vaag. Zelfs naar mijn NOD, dus persoonlijk denk ik van niet.
misschien heb je net op het randje gezeten , mamaT .....En kan best zijn dat je een paar dagen verder bent , je weet na je miskraam natuurlijk niet precies je cyclus ..of heb je ovutestjes gebruikt .......?
Ik ben niet volledig geweest. Volgens mijn berekening, na een miscalculatie, was mijn NOD afgelopen maandag, maar de dinsdag daarvoor had ik al een licht tweede streepje. Das dus een week voor de NOD? Dus dat vond ik ook weer raar. Dus vandaar de vraag. Mijn ei heb ik trouwens de 18de van oktober gehad. Jessica: gefeliciteerd!!! Hier dus 2 keer een mk gehad.. hopen dat het 3maal scheepsrecht is. liefs, mamaT