Titel zegt het al Wanneer het beste testen met clearbleu digital test met wk indicatie ben 3 of 4 dagen overtijd..nega getest met TREKPLEISTER 2V5 Wie advies kan in vanmiddag testen als ik in 4 uur tijd een bakje koffie drink????
Ik heb 3 nega testen goedkope gedaan maar nog steeds niet ongi ook geen ongi klacgten....ik wil zekerheid....:-$
is dure test i know maar als daar opstaat niet zwanger weet ik zeker dat ik lange cylus heb en kunnen we verder wachten op ongi...Maar kan het overdag of beter in ochtend
Maakt niet uit wanneer je hem doet, als je maar een tijd niet gedronken en geplast hebt. Persoonlijk zou ik toch echt proberen te wachten en blijven testen met 2v5 euro. Snap dat je zekerheid wilt, maar dat is ook zonde geld. En de enige zekerheid die je dan hebt is dat je op dat moment niet zwanger bent en ga je dan morgen weer een Digi doen omdat je nog niet ongi bent en zekerheid wil? Het is jouw geld hoor, begrijp me goed, maar wel zonde geld. Ik hoop uiteraard dat je een mooie zwanger te zien krijgt!
Niet lullig bedoelt maar ga er maar vanuut dat de cb dan ook negatief is. Als je nu 3 goedkopere negatieve testen hebt gehad zal een dure niet zwanger aangeven. Ik denk dat je niet zwanger bent. 3 dagen overtijd gebeurd vaker vooral als je zwanger probeerd te worden. Heel raar maar je lichaam reageerd oo gedachtes. Wacht het nog een week af als je dan nog niet ongesteld bent een testjr doen.
Als de 2v5 negatief is, ga er dan maar van uit dat de cb dan gegarandeerd negatief is! Dit is echt niet verkeerd bedoeld, maar die 2v5 zijn gewoon super-gevoelig. Geld dus beter in je zak houden. Belachelijk duur die testen!
zal ook niet teleurgesteld zijn dat er niet zwanger staat maar dan weet ik waar ik aan toe ben Maar bedankt voor de reacties