Ik zit vandaag op dag 26 van mijn cyclus! Mijn vorige Cyclus met Climid was 29. Ik heb vandaag dus getest met Clear Blue digital en er stond in venster NIET ZWANGER! Zelf geloof ik niet dat ik te vroeg getest hebt? Je kan toch paar dagen (in mijn geval 2) voor NOD testen> Moet wel zeggen heb het niet met ochtendurine gedaan.Maar goed ik heb niet echt hoop! Iemand ervaring met deze test?
Welke digitale was dit?? die met indicator of die met 3 sticks in het doosje?? Die met indicator kan je 4 dagen voor nod doen en die met 3 sticks moet je echt voor op je nod zitten. Maar zowieso, je zit nog 2 dagen voor nod, dus het kan allebei de kanten nog op.
Ik heb de test gedaan met 1 in verpakking en waar je op kunt lezen Zwanger of Niet zwanger. Er staat in beschrijving wel dat het beste is om te testen op de dag dat je ongi moet gebruiken. Maar kan wel voor NOD maar is die iets minder betrouwbaar! Afwachten maar tot vrijdag
Hmm, staat er op de verpakking niet bij dat je ook het aantal weken te zien krijgt als je zwanger bent. Is die het ??? Trouwens, met ochtendurine kan de test wel duidelijker zijn (meer hcg aanwezig) en dus zwanger aangeven. Het kan dus alle kanten nog bij je op
die met weken indicator is wel heel erg gevoelig, heb wel positieve ervaringen hiermee. het kan toch zijn dat je nog weinig hcg heb, dus ik hoop toch dat het raak is, je kan beter eerst testen met de kv 2 voor 5 euro en daarna met de cb, anders word je snel arm
JA die het aantal weken aangeeft heb ik gekocht, 13,50 was die! Ik ga woensdag anders de Kruidvat 2 voor 5 euro kopen. Even afwachten dus wil mezelf niet teveel hoop geven