Snappen jullie dit nog??? Ovutest hulp gevraagd!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mats2511, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mats2511

Mats2511 Actief lid

14 jul 2015
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Vanwege een zeer onregelmatige cyclus ben ik gelijk begonnen met ovutesten. Ik ben 22-7 gestopt met de pil. 27-7 ontrekkingbloeding begonnen.

Nu ben ik 7-8 begonnen met ovutesten en dacht dus op 19-8een positieve te hebben!

Dat zou betekenen dat mn nod gister was! Ik gisterochtend testen en ik lijk er wat op te zien maar mn vriend ziet t niet en krijg t ook niet goed op de foto.
    Vandaag de hele dag krampjes in mn onderbuik dus ik dacht ongi komt door maar nog steeds niet.

Dus ik dacht ik zal voor de grap nog eens een ovutest doen en deze is dus donkerder dan die van de 19e!!
    Wat moet ik hier nou mee? Is die van de 19e dan niet positief geweest? Dan zou dit wel echt de langste cyclus zijn die ik ooit gehad heb

Op de foto zijn t de testen die t dichtst bij elkaar liggen. De middelste ervan is van vandaag, die bovenste van de drie is van de 19e..

Ik hoor heel graag wat jullie hiervan denken

Alvast bedankt!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      20
  2. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    Ik vind geen enkele positief eigenlijk

Ik denk dat je nog moet ontpillen

3. Mats2511

Mats2511 Actief lid

14 jul 2015
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja dat kan ook nog natuurlijk..

Thnx!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Idd geen enkele is positief maar die van vandaag komt wel in de buurt.
    Als je de afgelopen 3 uur niet getest hebt, zou ik toch nog een keer een ovutest doen vanavond en ook morgen weer.
    Hij zit bijna tegen het knallen aan.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt het over een zeer onregelmatige cyclus en vervolgens dat dit de langste cyclus ooit is voor je.
    Wat bedoel je dan met zeer onregelmatig eigenlijk?

En na pilstop is bij veel vrouwen de natuurlijke cyclus helaas niet direct weer keurig 28 dagen. Integendeel zelfs. Bij veel vrouwen duurt de eersre cyclus na pilstop vaak veel langer dan 28 dagen.

Hoop dat je ovulatietest een dezer dagen knalt zodat je je NOD over twee weken hebt.

6. Mats2511

Mats2511 Actief lid

14 jul 2015
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx lady's!

Deze test is van 20:00 uur. En heb er nog maar 1. Dus denk dat we t gewoon gezellig maken vanavond haha

En ik heb t over een onregelmatige cyclus omdat ik dat bij mn zoontje had. En ik bedoelde dat als ik nu mn eisprong zou hebben dat t dan de langste zou worden die ik ooit gehad heb ja. Ik zit nu op dag 39. Dus als ik daar nog twee weken bij op moet tellen. Snap je.

Maar goed we gaan we t zien :)

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je 22-7 gestopt bent met de pil kun je nu nog niet zeggen dat je onregelmatige cyclussen hebt. Je zit pas in je 2e cyclus na pil stop..
    Je ovulstietesten zijn negatief. Een betrouwbaardere methode is temperaturen. Dan krijg je beter inzicht in je cyclus. Sta er niet van te kijken dat je cyclus nig wel even van slag kan zijn zo kort na t stoppen met de pil.

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zie geen positieve testen!

9. Mats2511

Mats2511 Actief lid

14 jul 2015
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady's ik ben altijd heel.onregelmatig geweest. Ik ben ooit aan de pil gegaan omdat ik zo onregelmatig was dus dan kan toch wel.spreken van een onregelmatige cyclus?

Verder kijken we t nu gewoon aan. Zit nog steeds in dr eerste ronde zelf zonnetje haha

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien sla je een cyclus over? kan altijd gebeuren. wel irritant idd...

11. Mats2511

Mats2511 Actief lid

14 jul 2015
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar lijkt t wel op ja haha
    Vies spul is t toch he die pil! Ik heb m geen eens een jaar geslikt na de geboorte van mn zoon en toch dit..

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je al onregelmatig was voor de pilgebruik, dan lijkt me dat het dat het nu niet door ontpillen komt, maar dat het dus bij je hoort

Deel Deze Pagina