wie o wie heeft er enig idee wanneer ik met testen moet beginnen?? Ik heb de testen van clear blue. Zit nu op dag 9 van de cyclus na mijn miskraam. voor mijn miskraam was ik heel onregelmatig ongesteld nadat ik was gestopt met de pil. De langste was 33 dagen. Na de miskraam werd ik na 32 dagen weer ongesteld. Heb net al zo een test gedaan maar dat is natuurlijk veel te vroeg. Heb er gewoon geen ervaring mee .... dus wie weet raad?! Liefs Brigitte
Geen ervaring met die van CB. Zijn dat die dure? Wat is je kortste cyclusduur tot nu toe geweest? Stel 28 dagen dan zou ik denk ik op dag 10/11 wel al beginnen. Eventueel zou je ook wat goedkopere testen er bij kunnen halen en als de piekt nadert de CB er naast doen. Succes!
ik heb de cb ovulatietesten.. werken bij mij super goed! ik test vanaf dag 13 omdat ik best lange cyclussen heb, maar je moet een beetje kijken naar wat je normale cyclus is,, maar wat het na een mk kan doen weet ik niet, sorry! ik weet wel dat die ovulatietesten van cb echt heel langzaam wat donkerder worden (klein beetje) en ineens een positieve hebt. dat is bij mij dan toch zo..