zien jullie het ook...of niet??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amberliek, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    meiden...een aantal dagen heb ik elke keer een tweede streep op mijn uvu's...:(;)
    dit terwijl vorige week mijn eisprong was (dikke posi ovutest)
    heb nu een foto ervan proberen te maken aangezien de streep duidelijker was dan de vorige keren nog steeds wel heel licht natuurlijk..het kunnen geen indrooglijntjes zijn aangezien ze er gelijk opstaan na het testen en deze testen echt omowit zijn als er niks waarneembaar is..maar zien jullie hem ook op de foto of niet?
    en zou dit een vroege zw kunnen inhouden?

2. Eliseb

Eliseb Actief lid

27 jul 2011
    116
    0
    0
    Het is wel heeeeeel licht.. morgen weer proberen? ik hoop het wel enorm voor je!

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    als dit een ovulatietest is, wat ik denk, dan denk ik eigenlijk niet dat dit een zwangerschap betekent, sorry!
    volgens mij moet ie dan echt opnieuw positief zijn.
    mijn lijntjes zien er ook zo uit rondom mijn ei, en vaak zelfs nog wat donkerder.

ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb!!

4. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik zie eerlijk gezegd niks?
    Hoop dat je gauw een knaller hebt!

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    idd rond mijn ei beginnen ze zo licht en worden steeds donkerder richting mijn eisprong....dat is zo ook nu met deze ...kreeg ze eergister en gister nog niet op de foto zo licht waren ze en vandaag al een stuk donkerder....zit dan ook nog 8 dagen voor NOD..dus als er al hcg zou zijn is dat nog heel weinig.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Is het een ovulatietest of een zwangerschapstest?

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dit is een ovulatietest toch?

Ik heb altijd streepjes op mijn ovulatietesten ook tot aan mijn NOD en vaak erg duidelijk.. Ik zou er eerlijk gezegd niet te veel op letten.

8. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    daarbij is een ovulatietest ook voor je eisprong bedoelt en niet voor op een zwangerschap te testen ;)
    over een paar dagen een zwangerschapstest doen, dan weet je het zeker.
    ik hoop op roze voor je!

9. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik heb ook altijd streepjes op mijn ovu's.. Veel donkerder als deze.. Ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent.. Even geduld en dan een zwangerschapstest doen.

Succes hoor.

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    een ovulatietest kan altijd kleuren, en zo superlicht dat als deze is duid echt geen zwangerschap aan. Dit is gewoon een negatieve test. Het is echt veel te vroeg om een zwangerschap te meten, 8 dagen voor nod.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    :(:(
    Waarom gebruiken mensen de ovutesten niet gewoon als alleen ovu testen!
    Dat bij een ander persoon de test ook reageert op HCG, wil natuurlijk niet zeggen dat hij bij iedereen ook reageert op HCG.
    En als hij reageert op HCG horen beide lijnen dik/vet positief te zijn (teststreep vaak duidelijker dan controlestreek).

Als je hem overigens wel kon gebruiken voor het opsporen van HCG had het wel een zwangerschapstest geheten!

Ooh warempel, die testen bestaan al :p

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Zoals de rest al heeft aangegeven kan een ovutest je hele cyclus door een licht 2de streepje geven. De ovutest van jouw wijst dus hoogstwaarschijnlijk niet op een zwangerschap.

Ik heb mijn eerste zwangerschap per toeval ontdekt door 4 dagen achter elkaar knalpositieve ovutesten te hebben. Dat was nogal raar omdat je LH-piek maar 2 of 3 dagen duurt...
    Hou er ook rekening mee dat niet elke zwangere ook een positieve ovutest heeft naast een positieve zwangerschapstest...

Dus meid...even een paar dagen wachten en dan testen met een zwangerschapstest. Dit is misschien niet wat je wil horen, maar wel de enige goede raad die wij je kunnen geven.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bij mij bleven uvutesten altijd een streepje geven tot mijn menstruatie. Dus dit zegt echt helemaal niets, sorry.

14. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Tjah ik heb op dit forum begrepen dat de meningen nogal verschillen over het wel of niet aanduiden van strepen op een ovutest. Er zijn namelijk dames die aan de hand van 2 strepen op een ovutest positief zwanger hebben getest. Ik zie wel degelijk een streepje heel licht maar zie m zonder te hoeven turen..

Liefs

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja nou niet zulke streepjes hoor!
    ja maar bij mij was het echt een dikke streep op mn ovutest, die was net zo posi als dat hij normaal hoorde te zijn. maar dit streepje krijg je ook gewoon wel, je hebt altijd wel lh in je lichaam.
    pas als hij echt knalt zou ik erover na denken. dit testje is eigelijk niks.. anders zou ik gewoon een zw test doen.

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Dit testje zegt inderdaad helaas niks.
    Het kan wel dat je bij een zwangerschap ook posi ovutestjes hebt.
    Ik had dat ook, maar dan wel pas op NOD. Voor die tijd bleven ze blanco, of zoals deze test, met een licht lijntje.

Heb het eens uitgeprobeerd omdat ik niet rustig kon blijven zitten op het wachtbankje en hier ook al regelmatig had gelezen dat een ovutest positief uit kan slaan bij een zwangerschap. Dus dat heb ik toen maar getest haha, had ik wat te doen. Helaas gaf het bij mij dus geen enkel resultaat voor NOD.

Rustig afwachten meis, hoe moeilijk af en toe ook....
    x

17. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ohw dit is een ovulatie test???
    Maar daar kun je toch geen zwangerschap mee opsporen?
    Zeker ook geen heeeeele vroege?!?!
    Ik heb 1x ovulatietesten gebruikt(lang geleden al) en die gaven elke dag precies dezelfde dikke streep en ook even donker.
    Had er dus helemaal niks aan.

18. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik ben ook schuldig aan het testen met een ovutest, als zwangerschapstest. Tenminste... ik had al een posi zwangerschapstest gehad, dus was benieuwd wat de ovutest deed. En die was helemaal wit. Dus je kan daar echt niet van uit gaan.
    Sommige testen posi en sommige (net als ik dus) testen nega.

Je kan het beste een zwangerschapstest doen. Succes!

19. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Sorry, ik zie geen 2e streepje..
    Als je zeker wilt weten of je zwanger bent zal ik gewoon een zwangerschapstest doen.. die van kv 2 voor 5 euro kan je al vroeg gebruiken om te testen of je zwanger bent ofniet..
    Succes!

20. Jackey

Jackey Lid

6 aug 2011
    14
    0
    0
    Rotterdam
    Helaas moet ik me ook aansluiten bij de voorgaande berichten. Ik zie ook geen tweede streepje.... :(
    Ik zou toch proberen om de ovulatietest te gebruiken voor het meten van je ovulatie. Scheelt teleurstellingen denk ik ;)

Succes!

Deel Deze Pagina