Hallo allemaal, Ik zit vandaag al een tijdje telezen op dit forum, en dacht toen laat k me maar gewoon even aan melden, Ik zit dus met een volgende, Ik heb al de hele week een vreemd gevoel dus dacht gister avond (6 uur)een predictor test gedaan en die gaf een duidelijke streep aan dus dat zou beteken zwanger 2 uurtjes daarna heb ik nog een test gedaan van clearbleu zo'n digitale waar je ook op kan zien hoellang je zwanger bent. Maar deze gaf NIET ZWANGER aan:x Hebben jullie enig idee hoe dit mogelijk is!!! P.s. Normaal gesproken moet morgen mijn menstruatie op gang komen
Ja dat kan CB is niet zo heel gevoelig als de predictor testen... De een meet meer HCG dan de ander. Ik raad je dan ook aan om de 2 testen van KV te halen 2 voor 5 euro. Die zijn het betrouwbaarst. Heb je toevallig een foto van je test? Met CB is het meestal als je 4 dagen overtijd bent, dat ie eindelijk eens positief test . Alvast voorzichtig gefeliciteerd !!! PS Binnen hoeveel minuten gaf de predictor een 2e streep? Liefs
HOi dank je voor je reactie, ik heb nu inderdaad ook die van de kv gehaald en die ga ik vanmiddag even testen als ik thuis ben maar de predictor gaf met ongeveer 3 minuten een streep
Volgens mij is de test van CB juist gevoeliger dan een Predictor. Ik denk dat de urine de tweede keer niet geconcentreerd genoeg was, ik neem aan dat je in de tussentijd ook gedronken hebt. Ik zou nog een keer testen met ochtendurine. Succes!
cb testen zijn niet slecht hoor? ik had twee dagen overtijd een test van cb in handen die heel duidelijk zei dat ik zwanger was... (was ook de enige merk dat ik in huis had) dus ik zou het nog eens proberen met ochtendurine. ik heb toen wel getest met ochtendurine. alvast een voorzichtig gefeliciteerd laat je het weten?
Ik heb persoonlijk hele slechte ervaringen met de CB test en op een ander forum waar ik zit, zitten zo een 19 meiden die met de CB test negatief testen, maar met de KV postief en die zijn allen hartstikke zwanger!!! De Cb test gaf bij mij pas aan na 6 dagen na me NOD en bij hun tussen de 3 a 5 dagen... maar dit verschilt per persoon! Spannend laat je het weten?
Hoi, Het ligt eraan met welke CB digi je hebt getest. De digi met indicator kun je gebruiken vanaf 4 dagen voor je NOD. Deze meet vanaf 20mlu. De digi zonder digitale meet vanaf 50mlu. De predictor overigens ook. Het KV is niet altijd even betrouwbaar. Op dit forum zit een dame die een week lang positief getest heeft met KV (2 voor 5 euro). Echter bleek door een bloedtest dat zij toch echt niet zwanger was. Mijn ervaring is heel goed met CB. Echter alleen met de digi en niet met de normale. Met predictor testte ik trouwens 7 dagen voor NOD al posi! Succes
Ik heb wel goede ervaringen met CB. Ik ben twee keer zwanger geweest en beide keren heb ik met de gewone zwangerschapstest van CB getest, beide keren een duidelijke plus. Het duidelijke plusje kwam overeen met de HCG-waarden die ook nog getest zijn, ik was toen 4w3d zwanger.
Diegene teste wel licht hoor en de testen werden niet donkerder dames,dus denk dat als de kruidvat duidelijk een 2de straao ana gefet en hij word donkerder dan ben je echt wel zwanger. en volgens mij werd er verdacht van PCO bij haar en dan schijn je soms ook positief te testen zonder dat zwanger bent. liefs
Ja klopt dat hier iemand op het forum zit die al een week positief test, maar toch niet zwnger was... Toch vind ik het vreemd, want waar kwam die streep vandaan? Dan moet er toch HCG in je lichaam zitten? Bij mij heeft KV nog nooit vals getest... Als ie negatief is, is hij spierwit.... 1x posi geweest en was toen ook echt zwanger... Helaas een miskraam..
hallo allemaal hier weer even een update van mij, hellaas ben ik gewoon ong, geworden terwijl de testen wel positief waren (tenminste 2 van de 4) Dus hellaas nu op naar volgende maand
daarom is het ook gevaarlijk om voor je nod te testen want het kan voor die tijd altijd mis gaan heel veel vrouwen weten dan niet dat ze zwanger zijn geweest ik weet het het is heel moeilijk om te wachten maar het is wel het beste hopelijk volgende maand meer sucees