Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door selma, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hallo!

ik wil graag een vraag stellen, want wordt erg onzeker van alle verhalen, wellicht dat jullie me kunnen helpen. Ik heb deze maand kruidvat ovulatie testen gekocht en gebruikt. Direct na mijn menstruatie begonnen met testen en deze waren natuurlijk negatief. Op dag 10 positief, dus beide lijnen even donker gekleurd, ook veel cervixslijm. Dit was maandag, dus direct geklust. Dinsdag ook gelijk, woensdag vette streep en donderdag helemaal dik. Altijd in de ochtend getest om 11 uur, niet met ochtendurine. Mijn cervixslijm was na dinsdag verdwenen, mijn temp was vrijdagochtend veel hoger.
    Nu mijn vraag, wanneer zou mijn ei zijn geweest? iemand ervaring met langere positieve testen van de kruidvat?

Bedankt voor de reactie.

Selma

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    kruidvat staat er om gekend om lang positieve ovutesten te hebben, zeker een dag of 4.

MAAR die ovutest is bij mij pas positief als de teststreep donkerder is dan de controlestreep.
    2 gelijke strepen heb ik bijna heel de cyclus door.

3. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Bedankt voor je reactie! Gelukkig zijn ze niet de hele cyclus positief bij mij, maar wel te lang;)Oh jee, nou da's ook wat zeg! Had temp verhoging op vrijdagochtend, dus zal donderdag wel m'n ei hebben gehad.We zullen het zien, maar mocht het nodig zijn dan volgende keer geen testen vd kruidvat meer!

Deel Deze Pagina